Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Polska-chorwacja-wŁochy. ????????

Wycieczki objazdowe to świetny sposób na zwiedzenie kilku miejsc w jednym terminie. Można podróżować przez kilka krajów lub zobaczyć kilka miast w jednym państwie. Dla wielu osób wycieczki objazdowe są najlepszym sposobem na poznawanie świata. Zdecydowanie warto z nich korzystać.
korek67
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) korek67 » 25.11.2010 15:29

Witam pięknie wszystkich forumowiczów.

Od chwili kiedy wraz z rodziną wymyśliliśmy sobie, iż wybierzemy się po raz pierwszy na zagraniczne wakacje pierwszy cel padł na Chorwację.
Od tego momentu codziennie siedzę na Waszym i już teraz Moim Forum i studiuję zamieszczone tam wątki.
Faktycznie można tam znaleźć dużo informacji co i jak, ale Ja wpadłem na szalony pomysł zrobienia mojej rodzince niespodziankę, a tematu który chcę poruszyć nie ma.
Zaplanowałem wyjazd do Chorwacji, może z jednym noclegiem w okolicach Balatonu ze względów turystycznych. Nie ma co się spieszyć.
Następnie znaleźć ładną plażę z apartamentem dla czterech osób w okolicach Splitu lub Zadaru na jakieś pięć dni. Tylko jeszcze nie wiem czy zaplanować gdzieś pobyt czy jechać w ciemno.
Potem zmienić wycieczkę na bardziej mobilną i promem do Ancony z Zadaru i dalej do Wiecznego Miasta Rzym!.. Oczywiście po drodze zatrzymywać się w fajnych miejscach turystyczno-widokowych.
Powrót tą samą drogą bądź przez Wenecję, Triest Zagrzeb.
No i tu mam prośbę o Waszą ocenę tego Mojego planu i czy może ktoś podróżował w podobny sposób i może coś podpowiedzieć.
Najbardziej chodzi Mi o poradę czy w ogóle coś takiego ma sens. Przede wszystkim z tym promem i najważniejsze pytanie jak wygląda sytuacja z noclegami, wyżywieniem, drogami itd. na terenie Włoch.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
:) :papa:
FUX
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) FUX » 25.11.2010 16:51