Re: Zugspitze, Wodospady Krimml ,Neuschwanstein i ..........
napisał(a) wajheczka » 23.01.2014 18:03
oczywiście po przyjeździe do domu napisałem skargę do Warty z opisem jak wyglądała pomoc i z pytaniami --- dlaczego nie było auta które miało nas do hotelu zawieść , --- kto pokrył by koszty mandatu w razie kontroli Policyjnej. ---dlaczego musiałem czekać na lawetę 3 godz. Mimo ze odległość holownika w jedną stronę było ok. 25 km.---kto pokryje koszty prania bagaży które zostały ubrudzone w czasie transportu na lawecie do hotelu
Dostałem taka odpowiedz----
Dokonaliśmy szczegółowej analizy sprawy assistance numer ………. u usługodawcy.
Z wyjaśnień otrzymanych ze strony wykonawcy usługi, wynika, iż nastąpiły problemy w komunikacji pomiędzy niemieckim konsultantem a firmą holowniczą. Z przykrością stwierdzamy iż były one powodem opóźnienia w dojeździe pomocy drogowej na miejsce awarii, oraz braku organizacji transportu (taksówki).
W związku z powyższym pragniemy Pana serdecznie przeprosić, za zaistniałą sytuację, oraz trudności na jakie został Pan, oraz podróżujące z Panem osoby narażone w związku z powstałymi nieprawidłowościami, które miały charakter jednostkowy.
Pragniemy poinformować iż przedstawione przez Pana niedogodności napotkane w procesie organizacji pomocy przez Centrum Obsługi Klienta Warty Assistance są przedmiotem szczególnej uwagi TUIR WARTA SA, w związku z tym podjęto działania zmierzające do wyeliminowania ich w przyszłości.
Ani słowa kto pokryje koszty prania. Spodziewałem się ze Warta która uważa się za solidna firmę odpisze --proszę wysłać rachunki zwrócimy pieniądze.---
PS. Nie chodziło mi o parę złotych tylko chciałem zobaczyć jak się zachowa ubezpieczyciel w tej sytuacji.
koniec