Piaszczyste plaże? To w Chorwacji jednak rzadkość. Ale może są tacy, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą na ten temat. Potrzebujesz łagodnego zejścia do morza? A może lubisz nurkować czy wędkować? Chcesz wypożyczyć łódkę i poznać Chorwację od strony morza? Albo masz skuter wodny i chcesz go zabrać? [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Pierwszy raz od 10 lat tak zimna woda w Adriatyku (jeżdżę od 10 lat). Rozmawiałem z gospodarzami, podobno maj był chłodny, czerwiec też niespecjalnie ciepły i taki oto mamy wynik. Cóż i tak bywa, co roku nie musi być tak samo.
paza napisał(a):Pierwszy raz od 10 lat tak zimna woda w Adriatyku (jeżdżę od 10 lat). Rozmawiałem z gospodarzami, podobno maj był chłodny, czerwiec też niespecjalnie ciepły i taki oto mamy wynik. Cóż i tak bywa, co roku nie musi być tak samo.
Temperatura wody w Adriatyku zależy od głębokości morza. Jeśli głębokość wody większa, jest trudniejszi wzrost temperatury, to temperatura wody jest niższa. Informacje o Adriatyku
Czyli jak pokazuje statystyka przedstawiona przez Mirko, w sierpniu - kiedy jeździmy - woda jest najcieplejsza. No i widać, że na północy (Rijeka) zaskakująco wysoka średnia, a ciągle straszą mnie, że tam zimna woda.