Ponieważ nie jestem wirtuozem fotografii, a piekny księżyc za oknem ostatnio dał nam natchnienie - proszę napiszcie jak ustawiacie aparat aby zdjęcie było dobrze naświetlone ale nie przepalone w miejscu księżyca.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
meeg napisał(a):Ponieważ nie jestem wirtuozem fotografii, a piekny księżyc za oknem ostatnio dał nam natchnienie - proszę napiszcie jak ustawiacie aparat aby zdjęcie było dobrze naświetlone ale nie przepalone w miejscu księżyca.
meeg napisał(a):Ponieważ nie jestem wirtuozem fotografii, a piekny księżyc za oknem ostatnio dał nam natchnienie - proszę napiszcie jak ustawiacie aparat aby zdjęcie było dobrze naświetlone ale nie przepalone w miejscu księżyca.
volumen napisał(a):meeg napisał(a):Ponieważ nie jestem wirtuozem fotografii, a piekny księżyc za oknem ostatnio dał nam natchnienie - proszę napiszcie jak ustawiacie aparat aby zdjęcie było dobrze naświetlone ale nie przepalone w miejscu księżyca.
Księżyc w pełni to... odbite światło sloneczne. A więc robisz na małych czasach: 1/180 - 1/250 sekundy, tak, jak przy słońcu. Trzeba się pobawić i dobrać najlepszy czas. Jak aparat ma ręczne ustawianie odległości (Manual Focus) ustawiasz na nieskończoność. Reszta to... kilka, kilkanaście prób i wybór najlepszego zdjecia. Powodzenia.
Piotr Lutynski napisał(a):volumen napisał(a):meeg napisał(a):Ponieważ nie jestem wirtuozem fotografii, a piekny księżyc za oknem ostatnio dał nam natchnienie - proszę napiszcie jak ustawiacie aparat aby zdjęcie było dobrze naświetlone ale nie przepalone w miejscu księżyca.
Księżyc w pełni to... odbite światło sloneczne. A więc robisz na małych czasach: 1/180 - 1/250 sekundy, tak, jak przy słońcu. Trzeba się pobawić i dobrać najlepszy czas. Jak aparat ma ręczne ustawianie odległości (Manual Focus) ustawiasz na nieskończoność. Reszta to... kilka, kilkanaście prób i wybór najlepszego zdjecia. Powodzenia.