napisał(a) brzo1985 » 14.04.2012 07:43
stratos napisał(a):CTemat ciężarków i tak zdechnie sam ze względu na chociażby wysoką cenę ołowiu ,w najbliższym czasie nie dostaniecie w serwisach nic innego jak żelazo lub cynk.
http://www.kghm.pl/_files/File/biuletyn ... ynkowy.pdf
Rzeczywiście cena ołowiu jest "bardzo wysoka" w stosunku do cynku... :/
Poniżej opis dyrektywy eurokołchozu:
http://www.europarl.europa.eu/sides/get ... PDF+V0//PL
Oponiarze mają nadmiar ciężarków Pb i nie mają co z nimi zrobić, z chęcią każdemu by je ładowali w koła. Jedziesz do wulkanizatora i żądasz ołowianych ciężarków pokrytych cynkiem, glinem lub żelazem, ażeby milicjanci z krajów unii jewropejskiej mieli grawer na w/w Zn/Al/Fe.
Jeśli masz grawerę, to nie musisz martwić się m.in. o to, że nie znasz języka niemieckiego/czeskiego, bo Twój angielski oni mają poniżej pleców, do tego zaoszczędziłeś trochę pieniędzy na mandaty, ominąłeś płatną autostradę w SLO, auto spaliło Ci 2,9 L/100 km, słoiki z bigosem zmieściły się obok kanistrów z ON, itp., itd. ...
Poza tematem:
"Zgodnie z unijną dyrektywą, żarówki tradycyjne mają być całkowicie wycofane z rynku do 2016 roku. Proces jest podzielony na kilka etapów. Już z początkiem roku szkolnego 2009 roku, we wszystkich krajach UE wycofane zostaną żarówki 100-watowe i te o większej mocy oraz wszystkie żarówki matowe (tak zwane mleczne). W przyszłym roku znikną ze sklepów żarówki 75-watowe, w 2011 roku 60-watowe, zaś 1 września 2012 roku – żarówki 40- i 25 watowe"
Kolejny "pajacyk"
Już niedługo , będą mierzyć czaszki...
Wzór cnót unii: niepalący, niepijący, niewierzący, socjalista, wegetarianin- skoro mowa m.in. o Austrii- niedoszły malarz Adolf
Pozdrawiam