Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Za duży rachunek w Zaton Holiday Village. Hotel milczy.

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Skarson
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 05.07.2009
Za duży rachunek w Zaton Holiday Village. Hotel milczy.

Nieprzeczytany postnapisał(a) Skarson » 05.07.2009 22:29

Witam wszystkich czytelników forum.
Chciałbym opisać jak można stacić kasę przez pośpiech i nieuwagę podczas opuszczania tego miejsca. Otóż:
zarezerwowaliśmy z rodziną po raz kolejny już zakwaterowanie w apartamentach Zaton Holiday Village od 13.06 do 27.06. Z uwagi na miły pobyt oraz chęć spędzenia jeszcze kilku dni w Chorwacji załatwiłem w recepcji przedłużenie pobytu o dwa dni... czyli do 29.06.
Zaden problem jeśli znaczna część miejsc hotelowych świeci pustkami.
Niestety okazało się później, że z uwagi na obowiązki żony w pracy nie możemy przedłużyć pobytu. Tak więc zgodnie ze starymi planami dnia 27.06 w godzinach rannych oddaliśmy klucze, zapłaciliśmy rachunek w recepcji i jazda z powrotem do Polski.
Z uwagi na pośpiech i duży tłok w recepcji (akurat wszyscy wyjeżdzali) nie sprawdziłem dokładnie treści rachunku. Jakiez było moje zdziwienie gdy na postoju podczas przeglądania rachunków okazało się, że hotel policzył nam pobyt do dnia 29.06, czyli za dni podczas których nie mieszkaliśmy już w hotelu lecz wracaliśmy do kraju. 8O Zostaliśmy wydutkani na 200 euro. Trudno myślę sobie pomyłki się zdarzają, da się to przecież załatwić.
W godzinę po powrocie do domu włączam komputer i wysyłam maile po angielsku ze skanem rachunku oraz z prośbą o zwrot nadpłaty.
Wysyłam jeden mail, drugi, mija tydzień i żadnej odpowiedzi. Najwyraźniej widzę, że nie mogę liczyć na honorowe załatwienie sprawy ze strony hotelu. :evil:
Prosiłbym o radę jak mógłbym dochdzić swoich roszczeń? Może jakieś informację gdzie mógłbym złożyć skargę na wyłudzanie w tak podły sposób kasy. Czy istnieje jakaś organizacja, może Chorwacka Izba Turystyczna gdzie można składać zażalenia na tym podobne praktyki?
Katarzyna Głydziak Bojić
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 5488
Dołączył(a): 11.07.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Katarzyna Głydziak Bojić » 06.07.2009 06:38

Odrobina cierpliwości... potrwa, ale na pewno da się odkręcić. Ledwie tydzień minął...
nowalijka
Croentuzjasta
Posty: 200
Dołączył(a): 20.05.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) nowalijka » 06.07.2009 07:43

Moim zdaniem , to nie zła wola i chęć "wyłudzenia kasy" tylko pomyłka... Na pewno uda się odkręcić, tylko zachowaj spokój i kulturę w kontaktach z hotelem.
piotr68
Croentuzjasta
Posty: 293
Dołączył(a): 06.03.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotr68 » 06.07.2009 19:32

Niestety owe "pomyłki" zdarzają się ostatnio dość często. W ubiegłym roku byliśmy na campie Solaris w Brodaricy k/Szybenika. Rachunek zamiast na 2000kn opiewał na 2200kn. recepcjonista upierał się, że wszystko jest OK. Po kilkuminutowych wyjaśnieniach przyznał się do pomyłki i z uśmiechem stwierdził, że to przecież tylko 200kn, żadne pieniądze. Co dziwne znajomi którzy byli na tym samym campingu miesiąc później mieli taki sam problem - przypadek ?. W tym roku byliśmy w Povljanie na bardzo sympatycznym campingu Mali Dubrovnik (polecam).
Właściciel bardzo zresztą miły, również doliczył ok 20% za usługi z których nie korzystaliśmy i także po zwróceniu uwagi natychmiast poprawił rachunek.
m_cowboy
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 116
Dołączył(a): 29.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) m_cowboy » 06.07.2009 20:49

No niestety faktycznie takie rzeczy się trafiają...
Byłem na kempingu gdzie okazało się, ze dodatkowo trzeba dopłacić za, UWAGA!, ciepłą wodę... oraz że miejsce które mieliśmy kosztuje więcej niż było napisane w cenniku w necie (?)! Gdy spytaliśmy czemu na stronie www mają inne ceny - odpowiedzią była głupia mina i wyjaśnienie, że to cena tych miejsc dalej od plaży, a my mieliśmy przecież super miejsce (to fakt).
Na tym samym kampie kolega wyjeżdżał dwa dni wcześniej, dokładnie nie policzył od razu tylko dopiero w PL i okazało się ,że zapłacił o dobę więcej. W sumie łącznie kasa niewielka, więc rabanu nie ma co robić i nie robiliśmy ale fakt jest i malutki niesmak.
nowalijka
Croentuzjasta
Posty: 200
Dołączył(a): 20.05.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) nowalijka » 07.07.2009 07:15

Przykro czytać... Czyli trzeba uważać na kasę... Ech...
natuchna
Croentuzjasta
Posty: 266
Dołączył(a): 05.04.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) natuchna » 07.07.2009 09:47

Nie byłbym taki pewny czy da sie to odkręcic...
Skarson
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 05.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) Skarson » 22.07.2009 21:57

natuchna napisał(a):Nie byłbym taki pewny czy da sie to odkręcic...


Ja też w pewnym momencie straciłem nadzieję na odzyskanie kasy, jednakże po długim oczekiwaniu hotel skontaktował się ze mną i wczoraj otrzymałem zwrot nadpłaconej kwoty na moje konto. :)

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
Za duży rachunek w Zaton Holiday Village. Hotel milczy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone