Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Z Makarskiej planuję takie wypady, co Wy na to ?

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Bahama
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1045
Dołączył(a): 29.04.2006
Z Makarskiej planuję takie wypady, co Wy na to ?

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bahama » 09.05.2009 20:47

Więc tak - apartament centrum Makarskiej - nareszcie będę balował , pił Rakiję i nie zważał na to że jestem kierowcą (jedynym ... )
Poza tym wymyśliłem sobie tak :

1. Dubrownik na jeden dzień ( wyjazd pewnie 7 rano - ile pojadę ? Ze 3 godziny ????)

2. Do Mostaru vel Medjugorje. Jaka kolejność - najpierw Mostar - Jak myślicie ?

3. Na Św. Jure - chyba sam nie wjadę... a może :) Panieny mają lęki wysokości :) Jakby co to z biur można korzystać ?

No i jeszcze pytanko - dokąd na plażę (oprócz Makarskiej) ? Brela ? Igrane ? - Która najlepsza ?
haka
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 100
Dołączył(a): 09.05.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) haka » 09.05.2009 20:57

Polecam jeszcze Split i Trogir
Bahama
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1045
Dołączył(a): 29.04.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bahama » 09.05.2009 20:59

haka napisał(a):Polecam jeszcze Split i Trogir


Już zaliczone :)
Buber
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3790
Dołączył(a): 11.08.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Buber » 09.05.2009 21:06

:D :D
Witam Bahama - i jedź Ty tam sobie gdzie chcesz :mrgreen: .
A poważnie - te cele są fajne :
1. Ja byłem z Breli jeden dzień w Dubrowniku (X 2007)- jechałem wtedy rzeczywiście 3 h w jedną stronę i przyznam, że mnie zmęczył - jak już tam pojedziesz - to koniecznie najpierw zalicz górę Srd.