Może warto przeczytać...
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Przep ... omosc.html
el_guapo napisał(a):Mariusz_M napisał(a):Więc zapasowy palnik xenonowy to nie taka dziwna rzecz.
Owszem dziwna, tak samo jak żarówki które można wymienić tylko w warunkach warsztatowych.
Rysio napisał(a):el_guapo napisał(a):Mariusz_M napisał(a):Więc zapasowy palnik xenonowy to nie taka dziwna rzecz.
Owszem dziwna, tak samo jak żarówki które można wymienić tylko w warunkach warsztatowych.
Co nie zmienia faktu że mając palnik na pokładzie ewentualna naprawa wyjdzie zdecydowanie taniej.
el_guapo napisał(a):Mariusz_M napisał(a):Więc zapasowy palnik xenonowy to nie taka dziwna rzecz.
Owszem dziwna, tak samo jak żarówki które można wymienić tylko w warunkach warsztatowych.
demi-duox napisał(a):Konwencja konwencją, a jak sądzicie który z krajów na trasie PL - Cro pierwszy, wzorem Francji, nakaże kierowcom posiadanie alkomatu/ów.
We Francji jest to podyktowane tym, że lobby winiarskie
sanchopan napisał(a):A to inna sprawa, ale racja Zgadzam się w pełni
Prawodpodobnie chodzi o to, że jak można 0,5 promila, to "sobie pojadę na 0,8 promila i - jakoś to będzie".
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi