Też w domu i pracy o tym pomyśleliśmy... gorszy refleks, koncentracja, noc itp....sito_zabrze napisał(a):Nie mam nic do wieku, ale uważam że taki wiek powinien dyskwalifikować go jako kierowcę zawodowego....
Też w domu i pracy o tym pomyśleliśmy... gorszy refleks, koncentracja, noc itp....sito_zabrze napisał(a):Nie mam nic do wieku, ale uważam że taki wiek powinien dyskwalifikować go jako kierowcę zawodowego....
stachan napisał(a):sito_zabrze napisał(a):Kierowca autobusu miał 72 lata
Nie powinien być juz na emeryturze ?
Nie mam nic do wieku, ale uważam że taki wiek powinien dyskwalifikować go jako kierowcę zawodowego....
Idąc tym tropem powinniśmy pozbawić uprawnień do kierowania pojazdami grupę wiekową 25-39 lat, gdyż kierowcy w tym przedziale powodują największą liczbę wypadków... (dane dot. RP).
Może poczekajmy na ustalenie przyczyn tej katastrofy
stachan napisał(a):sito_zabrze napisał(a):Kierowca autobusu miał 72 lata
Nie powinien być juz na emeryturze ?
Nie mam nic do wieku, ale uważam że taki wiek powinien dyskwalifikować go jako kierowcę zawodowego....
Idąc tym tropem powinniśmy pozbawić uprawnień do kierowania pojazdami grupę wiekową 25-39 lat, gdyż kierowcy w tym przedziale powodują największą liczbę wypadków... (dane dot. RP).
Może poczekajmy na ustalenie przyczyn tej katastrofy
stachan napisał(a):sito_zabrze napisał(a):Kierowca autobusu miał 72 lata
Nie powinien być juz na emeryturze ?
Nie mam nic do wieku, ale uważam że taki wiek powinien dyskwalifikować go jako kierowcę zawodowego....
Idąc tym tropem powinniśmy pozbawić uprawnień do kierowania pojazdami grupę wiekową 25-39 lat, gdyż kierowcy w tym przedziale powodują największą liczbę wypadków... (dane dot. RP).
Może poczekajmy na ustalenie przyczyn tej katastrofy
Dodatkowo polska prokuratura na podstawie opinii biegłych uznała, że kierowca, mający krótki staż zawodowy (był on podczas pielgrzymki zmiennikiem bardziej doświadczonego kierowcy, ten jednak w chwili wypadku nie prowadził autokaru i przeżył katastrofę) w krytycznym momencie użył niewłaściwego hamulca – wyłącznie głównego zamiast hydraulicznego retardera, co spowodowało, że hamowanie nie było skuteczne, a hamulec uległ uszkodzeniu.
W krajach, w których rośnie populacja starszych osób, wzrasta również liczba aktywnych kierowców/seniorów. Według prognoz międzyrządowej Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), w całej Europie, w 2030 roku ¼ wszystkich kierowców mogą stanowić osoby w wieku 65 i więcej lat.
empire13 napisał(a):Co do zdolności prowadzenia pojazdów przez osoby starsze to zostawiłnlbym to fachowcom.
Zakładam, że lekarz medycyny pracy nie widział przeciwwskazań.
Poniżej artykuł z wczoraj. Nie wiem na ile wiarygodny.
https://www.money.pl/gospodarka/wypadek ... 8784a.html
Bravik napisał(a):Lekarz medycyny pracy, powiadasz...Znałem takich, którzy nawet pacjenta na oczy nie widzieli, a wystawiali zaświadczenia, jakie tylko chciałeś. Kwestia ceny.
piekara114 napisał(a):Nawet jak się stawisz to często rozmowa wygląda tak:
-Dobrze się Pan/i czuje? Coś dolega?
-Nie.
- Proszę, tu zaświadczenie i zaświadczenie dla pracodawcy o okulary.
sito_zabrze napisał(a):Mój ujek , brat mojego nieżyjącego juz ojca ma 71 lat.
piekara114 napisał(a):Dlatego opinie lekarza medycyny pracy to można sobie w d....włożyć...
Powrót do Rozmowy o turystyce i nie tylko