Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

wynająć przyczepę czy kupić namiot

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
zufila
Globtroter

Nieprzeczytany postnapisał(a) zufila » 08.09.2008 13:56

Witam

Jestem zielona w temacie ale liczę na Waszą pomoc

Otóż... chcemy spędzić następne wakacje (czerwiec) w chorwackich rejonach. Skład: małżeństwo + dziecko 1,5 roku z dużą przyczepą campingową oraz małżeństwo (czyli my) z 4-latkiem i ponadroczniaczką.
Planowo mieliśmy szukać campingu na którym ulokują się znajomi swoją przyczepę a my wynajmiemy swoją na miejscu, i tu pytanie czy jest tam taka opcja że do tamtejszej już stojącej przyczepy można obok dostawić obcą? Czy może są strefy wolnego miejsca i strefa już ustawionych ichnich przyczep? Fajnie byłoby być razem.
Ale rozważam też plan B czyli kupić namiot (za ok. 500 zł). Jak sądzicie, czy to by się opłacało? Tzn czy cena jaką musielibyćmy zapłacić za wynajem przyczepy lub bungalowa pokryłaby koszt zakupu namiotu tzn różnica. Nie jesteśmy przeciwnikami namiotów, ale dotychczas jeździliśmy na Mazury i w deszczu się nie sprawdzał (fakt nie był to Campus ale też nie tanie g z supermarketu).
Jak myślicie lepiej wynająć coś na miejscu czy zainwestować w namiot? Jak to się kalkuluje?
A jeśli na miejscu to jak jest w opcji że znajomi chcieliby postawić swoją przyczepę obok tej naszej wynajętej. Tu dochodzi też problem czy akurat będzie taka wolna.
F-uncia
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) F-uncia » 08.09.2008 19:54

Rozumiem, ze nie macie mozliwosci wypozyczenia przyczepy w Polsce i ciagniecia jej swoim samochodem? W Polsce koszt wypozyczenia to ok 100 zl za dobe. Doliczyc oplate za parcele i osoby.