Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Wyjazd z dziećmi, które nie lubią kamieni ;)

Miejsce na najczęstsze pytania i rady dla osób początkujących i zapoznających sie z realiami wyjazdu do HR. Jeśli jedziesz pierwszy raz, nie wiesz co zabrać, jaką trasę wybrać ... to tutaj szukaj pomocy.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Alka84
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) Alka84 » 05.03.2015 12:59

Dzien dobry :)
to będzie nasz pierwszy wyjazd do Chorwacji, jestem zupełnie zielona w temacie :)
przeczesuje forum i staram się znaleźć jakieś wskazówki :)

szukam konkretnie miejscowości z piaszczystą plażą i łagodnym zejściem do wody, gdzie dzieciaki będą mogly się pobawić a my chwile odpocząć.
Początkowo planowaliśmy jechać na północ Chorwacji, ale wszyscy zgodnie uważają, że im niżej tym piękniej ;)
no i wypadałoby co jakiś czas jechać coś pozwiedzać :)

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i podpowiedzi :)

zagubiona ;)
Ostatnio edytowano 12.03.2017 23:14 przez Alka84, łącznie edytowano 1 raz
GOLDEN
Cromaniak
Re: Wyjazd z 2 i 5 latkiem :)

Nieprzeczytany postnapisał(a) GOLDEN » 05.03.2015 13:12

Alka84
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) Alka84 » 05.03.2015 13:15

Dzieki :)
alycja
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) alycja » 05.03.2015 15:21

w tamtym roku szukałam podobnie jak ty piaszczystych plaż dopóki ktos mi nie napisał, że piaszczyste to nad bałtykiem :) i potwierdzam nie ma nic gorszego niż piaszczyste plaże !!! wszedzie piach fujjj byliśmy w Tucepi piękna plaża z kamyczkow, czyściutkie ręczniki, do nóg nic sie nie czepia ;-) polecam Makarską Riviere :)
Alka84
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) Alka84 » 05.03.2015 21:38