Mariusz_M napisał(a):Czyli co? Trzeba w takim razie drukować kartkę z strony entercroatia i wkładać za przednią szybę czy nie?
Informacja z maila po wypełnieniu formularza:
Wydrukuj załączone potwierdzenie w pliku PDF z numerem ogłoszenia i umieść je w widocznym miejscu (szybie przedniej) w pojeździe, abyś mógł zostać przekierowany na wyznaczone pasy.
A tak wygląda całość:
Szanowni Państwo, witamy w Chorwacji,
Chcielibyśmy, aby Państwa pobyt w Republice Chorwacji był jak najbardziej bezpieczny. Dlatego też przesyłamy rekomendacje Chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego przygotowane w celu ochrony zdrowia wszystkich odwiedzających, jak również mieszkańców Republiki Chorwacji.
Wydrukuj załączone potwierdzenie w pliku PDF z numerem ogłoszenia i umieść je w widocznym miejscu (szybie przedniej) w pojeździe, abyś mógł zostać przekierowany na wyznaczone pasy.
Aby wjechać do Chorwacji, nie jest wymagany test na COVID-19.
Po wjeździe na terytorium Republiki Chorwacji nie ma obowiązku samoizolacji/kwarantanny (Z wyjątkiem: Bośni i Hercegowiny, Serbii, Kosowa, Macedonii Północnej - 14 dni).
Wyjątki>
"Pojawienie się objawów symptomów choroby podczas pobytu na terytorium Republiki Chorwacji. W przypadku, jeśli symptomy choroby pojawią się po wjeździe na terytorium Chorwacji obowiązuje następująca procedura: należy pozostać w obiekcie zakwaterowania i telefonicznie powiadomić osobę zgłaszającą podróż i/lub przedstawiciela obiektu zakwaterowania, który w Państwa imieniu skontaktuje się z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej. Poza standardowymi godzinami pracy lekarza podstawowej opieki zdrowotnej należy skontaktować się z pogotowiem ratunkowym. "
Wjazd do Chorwacji osób, które mają symptomy choroby. Jeżeli przy wjeździe do Chorwacji osoba ma symptomy choroby, Policja Graniczna powiadomi o tym Granicznego Inspektora Sanitarnego i/lub Inspektora Sanitarnego, który zadecyduje o dalszym postępowaniu wraz z możliwością skierowania do jednostki medycznej w celu przeprowadzenia badania i leczenia.
Restauracje, dodatkowa infrastruktura turystyczna i sklepy są otwarte. Dla każdego rodzaju wykonywanej działalności przygotowane są szczegółowe wytyczne sanitarne Chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego, dzięki którym możemy zapewnić bezpieczeństwo naszym gościom i pracownikom oraz regularnie dezynfekować pomieszczenia.
Po wyjściu z obiektu zakwaterowania zaleca się korzystać z maseczki lub w inny sposób zasłonić nos i usta, przestrzegać dystansu społecznego (min. 1,5 m) oraz regularnie myć lub dezynfekować ręce.
Rekomendacje Chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego
Jak najczęściej myć ręce ciepłą wodą i mydłem lub korzystać ze środka dezynfekującego do rąk, który trzeba dokładnie wetrzeć w dłonie. Unikać dotykania twarzy, ust, nosa i oczu.
Zaleca się korzystanie z płatności bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych lub płatności online.
Zaleca się korzystanie z własnego środka transportu lub z rent-a-car, a jeśli korzystacie Państwo z innych rodzajów transportu, prosimy o przestrzeganie przepisów dotyczących prewencji rozprzestrzeniania się choroby (dystans społeczny, zachowanie higieny, korzystanie z maseczek i rękawic jednorazowych, itp.)
Zaleca się unikania spotkań w większym gronie z osobami, z którymi nie dzielicie Państwo zakwaterowania.
W przypadku pojawienia się objawów ostrej infekcji dróg oddechowych (kaszel, ból gardła, podwyższona temperatura ciała, płytki oddech/problemy z oddychaniem, utrata smaku i węchu) należy pozostać w domu lub w obiekcie zakwaterowania oraz skontaktować się z gospodarzem/lekarzem medycyny rodzinnej (np. lekarzem w przychodni turystycznej).
W przypadku nagłego pojawienia się ciężkich objawów zagrażających życiu należy zadzwonić na pogotowie pod numer 112.
Zalecamy, aby w razie potrzeby i pojawienia się objawów bezzwłocznie powiadomić o tym przedstawiciela obiektu zakwaterowania, który w Państwa imieniu skontaktuje się z lekarzem.
Dodatkowe informacje i wyjaśnienia możecie Państwo otrzymać pod numerami 112 lub 113.
Numery alarmowe pogotowania ratunkowego: 194 w Zagrzebiu, 112 poza Zagrzebiem
Serdeczne pozdrowienia
Aplikacja Enter Croatia
Zgłoszenie podróży zawiera:
-numer zgłoszenia
- termin
- cel (turystyka)
Nie ma tam wymienionych osób podanych w zgłoszeniu, nie są tam widoczne informacje ile osób jedzie i gdzie jedzie.
Mówię o tym co powinno wylądować za szybą.