trajano napisał(a):poszukiwanie przez pseudo "agencje turystyczne". Niby "gratis"
L&M napisał(a):Jest szansa, że wybierzemy sie do Chorwacji w dwie osoby, jakoś od drugiego tygodnia maja, wyjazd w ciemno. Wstępnie mysle o Tucepi, zakładam, że w tym terminie powinnismy mieć w czym wybierać. Natomiast, zastanawiam sie czy jest szansa na znalezienie apartamentu z balkonem i z widokiem na morze w pierwszej linii przy ul. Kamena w cenie do 25€ max 30€ Za dwie osoby? Druga kwestia to czy koniecznie żeby cos znaleźć musimy być tam przed południem czy jeśli to będzie godzina 15-16 to tez będzie ok? Jak myślicie?
orkanmarcys napisał(a):Witam. Jeżdżę do Chorwacji od 12 lat. Możecie jechać w ciemno. Znajdziecie taką kwaterę jaka Wam będzie pasowała. W maju, czerwcu i we wrześniu nigdy nie mieliśmy z tym problemu. W ciągu godziny zawsze znaleźliśmy odpowiednią miejscówkę. A ta godzina wychodziła z tego, że musieliśmy obejrzeć kilka kwater. I od 8 lat jeździmy z dwoma małymi psiakami i kwatery się znajdowało.
Jaro_wlkp napisał(a):No witam wszystkich. Jestem już w CRO z tym, że zaszły pewne zmiany. Otóż wylądowaliśmy w Baśka Voda i tutaj zonk. Nie było za dużo wolnych kwater a te, które były to kosztowały ok. 100euro/doba. Po dwóch godzinach bezowocnych poszukiwań tanich kwater, wsiedliśmy w auto i pojechaliśmy tam, gdzie zawsze spędzamy wakacje - do Makarskiej. Poszliśmy do zaprzyjaźnionej Polki która tu mieszka i mamy fajny apartament, do morza 5 minut , w cenie 60euro/doba , co w BV było nieosiągalne . Tak więc osobiście nie polecam jechać do BV bo tam ludziom chyba poprzewracało się w głowach. W Makarskiej zawsze jesteśmy mile zaskoczeni i tak też było w tym roku . Tak więc popijając pifko pozdrawiam z gorącej i przepięknej Riviery makarskiej.
namo napisał(a):trajano napisał(a):poszukiwanie przez pseudo "agencje turystyczne". Niby "gratis"
Tak samo przez wszelkiego rodzaju serwisy internetowe