Jaro_wlkp napisał(a):W czerwcu było najtaniej bo jechalismy ok 20tego i wynegocjowalismy 45 euro za cały apartament.
Jaro_wlkp napisał(a):
,,,,,,,,,,,,,
W tym roku jade 15 sierpnia, również w ciemno, tyle ,że zamierzam spędzić wakacjew miejscowości Brela.. Makarskę juz dobrze znam, jest tam rewelacyjnie, teraz czas na inne kurorty. To tyle z mojej strony, pozdrawiam wszystkich .
Jaro_wlkp napisał(a):,,,,,
Ceny pokojów sa jeszcze niższe . ja tam jestem tak ok 10-11tej tak więc juz w południe pije chłodne pifko na tarasie
Jaro_wlkp napisał(a):Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowym członkiem tego forum i chciałbym sie podzielić moimi doświadczeniami z wyjazdów do CRO. Otóż jeżdżę tam od 4 lat i zawsze "w ciemno" . Co roku jeździłem do Makarskiej i nigdy ale to nigdy nie było żadnego problemu z fajna mijejscówką w dobrej cenie. Czas poszukiwania to max 30 min, na wjeździe od razu wyłapują naganiacze i gdy człowiek jest stanowczy i uparty tak jak ja, wynegocjuje dobrą cenę. Ja za górny pułap obrałem sobie kwote max 60 euro za apartament i nigdy tej kwoty nie przekroczyłem . W tamtym roku byłem na apartamencie za jedyne 45 euro/doba w miesiącu czerwcu. Mieszka tam Polka i nie było problemu żadnego z komunikacją, do plaży rzut kamieniem - ok 100m tak więc ja osobiście polecam wyjazdy bez wczesniejszej rezerwacji. W tym roku jade 15 sierpnia, również w ciemno, tyle ,że zamierzam spędzić wakacjew miejscowości Brela.. Makarskę juz dobrze znam, jest tam rewelacyjnie, teraz czas na inne kurorty. To tyle z mojej strony, pozdrawiam wszystkich .
luki041 napisał(a):Witam.