krgsone napisał(a):Witam, w piątek 12.08 wyruszam w moją pierwszą podróż do Chorwacji, dokładniej na Riwierę Makarską. Chciałbym zapytać czy mogę liczyć na znalezienie jakiegoś fajnego miejsca w normalnej cenie jadąc tam w ciemno w tym okresie? Pytam ponieważ nie mam żadnego doświadczenia do takiego typu akcji a ofert online jest już naprawdę mało i nie są interesujące ;-(
Doloresss napisał(a):Ja jestem obecnie w Podgora i jest dużo wolnych apartamentów. Jechałem dzisiaj do Makarskiej i w Tucepi jest też dużo wolnych miejsc i naganiaczy przy wjeździe do miast. Ceny apartamentu z kuchnią klima 2+2 przy samej plaży około 80euro. Ja znalazłem w dalej 200m od plaży za 50 euro 2 pokoje kuchnia klima i widok na morze.
bozydor1 napisał(a):Kochani, planujemy wyjazd 20 sierpnia w ciemno na wyspę KRK na 8 dni, prawdopopodobnie do Baśki, cztery osoby dorosłe+trójka dzieci (2x1,5 roku i 9 lat). Trochę się obawiam czy znajdziemy jakieś lokum. To będzie nasz pierwszy wypad do Chorwacji, odradźcie lub doradźcie proszę
maniust napisał(a):krgsone napisał(a):Witam, w piątek 12.08 wyruszam w moją pierwszą podróż do Chorwacji, dokładniej na Riwierę Makarską. Chciałbym zapytać czy mogę liczyć na znalezienie jakiegoś fajnego miejsca w normalnej cenie jadąc tam w ciemno w tym okresie? Pytam ponieważ nie mam żadnego doświadczenia do takiego typu akcji a ofert online jest już naprawdę mało i nie są interesujące ;-(
Post z 7 sierpnia.Doloresss napisał(a):Ja jestem obecnie w Podgora i jest dużo wolnych apartamentów. Jechałem dzisiaj do Makarskiej i w Tucepi jest też dużo wolnych miejsc i naganiaczy przy wjeździe do miast. Ceny apartamentu z kuchnią klima 2+2 przy samej plaży około 80euro. Ja znalazłem w dalej 200m od plaży za 50 euro 2 pokoje kuchnia klima i widok na morze.
Moja rada , to bądź w sobotę jak najwcześniej rano.