A tyle razy pisałem, że jazda przez boboszów to totalna porażka...
Krajanie!
Przez Krapkowice-Krnov-Breclav-Reintal się jeździ!!!!
FUX napisał(a):Od Legnicy do Zgorzelca jest już autostrada.
W kwestii jazdy przez Boboszów mam zdecydowanie odrębne zdanie od Twojego.
Porównywanie z Krnovem to nieporozumienie. Same doczolganie się do Kłodzka to wyzwanie. Dalej niezliczona ilość wiosek i miasteczek po polskiej i czeskiej stronie...
Ja tamtędy nie jeżdżę od 2004 roku...
nosekdomin napisał(a):Witam szanownych kolegów "z jednego fyrtla":
pimael, szpecgos
nosekdomin: Leszno
Ja w drugiej połowie czerwca tego roku docelowo z Kościana, bo tam odbierałem połowę załogi jechałem trasą przez Niemcy:
gotowe na via: http://tiny.pl/zz32
Trasę przez zimę 2008/2009 analizowałem wielokrotnie:
Trasa przez Niemcy:
(Leszno=>Legnica=>Gorlitz=>Chemnitz=>Regensburg=>Wels=>Graz=>Maribor=>Ptuj)
szczegóły:
dł. trasy 1264km
czas 15h 23m
zużycie paliwska 76,94l
typ drogi:
autostrady 1001km (9h 1m)
międzynar 162km (2h 20m)
główne 63km (59m)
drugorzędne 26km (25m)
miejskie główne 2,4km (4m)
miejskie 8,6km (11m)
Trasa przez Czechy:
(Leszno=>Wrocław=>Boboszów=>Brno=>Wiedeń=>Graz=>Zagrzeb)
szczegóły:
dł. trasy 956km
czas 12h 52m
zużycie paliwska 59,20l
typ drogi:
autostrady 537km (4h 51m)
międzynar 311km (4h 18m)
główne 86km (1h 26m)
drugorzędne 12km (14m)
miejskie główne 7,1km (9m)
miejskie 1,5km (4min)
Pokonałem ta trasę planowo. O 13-tej wyjazd z Kościana (i jeszcze mega korki bo remont na odcinku Śmigla drogi Wrocław- Poznań) o 4-tej rano stoimy w kolejce na prom. Dodam że około 3-4 w nocy spałem w aucie 1,5h no i postoje na fizjologię i prostowanie kopyt praktykowaliśmy na parkingach.
6 lat temu jechałem z okolic Leszna przez Boboszów itp dalej do CRO. Z tego co wtedy pamiętam: