AdamBeata napisał(a):Jeśli wybierzesz jednak drogę przez Boboszów i przez Czechy nie przez Olomuniec tylko prosto na dół przez Svitavy (trzeci wariant podany przez dids76) to polecam jednak jechać na wieczór bo trasa jest krótsza ale w Czechach możesz trochę postać w korkach. Jeżdżę nią od kilku lat i przejazd w ciągu dnia nieraz przeklinałem stojąc w Brnie i czasem wlokąc się za jakimiś starymi skodzinami albo robotnikami przez Czechy.
Moi znajomi z Poznania też jeżdżą tą drogą i w tym roku jedziemy akurat razem ale też na wieczór tak aby być mniej więcej na granicy w Boboszowie około 22. Wtedy przez Czechy smigniesz szybciutko.
AdamBeata napisał(a):
Widzę, że drogę przez Boboszów, Svitavy, Brno też tak jak ja jeździ dużo osób i większość chwali. Nocą jak jeżdżę tą trasą to widzę sporo tablic z Wielkopolski więc napewno sporo osób przekonało sie do niej.
kowal89 napisał(a):Cześć,
Jestem tu nowy i proszę o pomoc w wyznaczeniu trasy z Gorzowa Wlkp. do Makarskiej.
ze znajomymi jedziemy busem VW T5. chodzi mi głównie jak ominąć płatną Słowenię bo z tego co wiem to T5 kwalifikuje się do 2 klasy opłat (ale mogę się mylić). prosiłbym również o podanie mi jak ominąć autostrady w Chorwacji i czy w ogóle jest sens, pierwszy raz jedziemy w te rejony a Cr do łatwych chyba nie należy. Z góry dziękuję
malyukp napisał(a):Witam jak ominąć płatną drogę w Czechach za Brnem w kierunku Mikulova? Będę jechał od Boboszowa drogą numer 43. Pozdrawiam
malyukp napisał(a):Witam jak ominąć płatną drogę w Czechach za Brnem w kierunku Mikulova? Będę jechał od Boboszowa drogą numer 43. Pozdrawiam
slavko.v napisał(a):W Brnie nie można wjechać na obwodnicę autostradową Brna, bo też jest płatna! Z Boboszowa nastawiamy nawigację na Brno ul. Porici i wtedy nie trafimy na płatną autostradę... z ul. Porici skręcamy w prawo w ul. Videnską i cały czas prosto wylatujemy z Brna, potem Rajhrad itd... (można w nawigacji ustawić też ul. Jihlawską, ale jest to ostatni zjazd przed płatna obwodnicą)