mniomek napisał(a):mniomek napisał(a):Czy ktoś może spotkał się z czymś takim ze strony Tolltickets.
Kupiłem winiety 9.07 za jakieś 30 min wpadła mi na maila wiadomość:
Thank you very much for ordering by tolltickets.
Please amend your invoice data as the cardholder must be displayed on the invoice. Alternatively you can use your own credit card. Once you have updated the data, we can release your order.
Thank you very much for your kind understanding in advance.
Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
Zmieniłem dane do faktury odpisałem im że już poprawiłem i od tamtej pory zero odzewu
Pisałem też do nich na kontakt z prośbą o podanie statusu zamówienie ale też cisza...
27.07 wyjeżdżamy do Cro i zaczynam się co raz bardziej martwić i zastanawiam się nad całkowitym zrezygnowaniem z tych winiet.
Naprawdę nikt się nie spotkał z czymś takim?
Nie miałem takiego przypadku.
Jest też możliwe, że przyjęli poprawione dane i wysłali winiety, a Twoje pytanie zostało zignorowane.
Może po weekendzie przesyłka dotrze.