Bocian napisał(a):Chyba raczej ma auto spełniające wymagania co do minimalnej prędkości na tej drodze Droga bardzo dobra, jak to w Austrii, z tego co pamiętam to asfalt a nie płyty, warta zachodu bo tunel robi duże wrażenie. Dobra alternatywa dla A2. Są tak samo płatne.
arturac napisał(a):Bocian napisał(a):Chyba raczej ma auto spełniające wymagania co do minimalnej prędkości na tej drodze Droga bardzo dobra, jak to w Austrii, z tego co pamiętam to asfalt a nie płyty, warta zachodu bo tunel robi duże wrażenie. Dobra alternatywa dla A2. Są tak samo płatne.
taaa, ja jechałem 140 matizem i wszyscy mnie wyprzedzali, łącznie z ciężarowymi:)
arturac napisał(a):Bocian napisał(a):Chyba raczej ma auto spełniające wymagania co do minimalnej prędkości na tej drodze Droga bardzo dobra, jak to w Austrii, z tego co pamiętam to asfalt a nie płyty, warta zachodu bo tunel robi duże wrażenie. Dobra alternatywa dla A2. Są tak samo płatne.
taaa, ja jechałem 140 matizem i wszyscy mnie wyprzedzali, łącznie z ciężarowymi:)
piotrs napisał(a):A wracając do meritum... Czy na całej tej drodze to dwupasmówka? I ile wolniejsza jest ta trasa niż autostrada (rozumiem, ze traci się trochę na przejeździe przez Graz)?
Bocian napisał(a):gralec napisał(a):Orientuje sie jak to jest z tą "100" na szybkim ruchu w Austrii?
Jechałem tą drogą o której tu jest mowa i w ogóle nie przypomina mi się abym jechał wolniej niż autostradą.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi