Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Wędkowanie w Makarskiej

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
darello
Turysta
Wędkowanie w Makarskiej

Nieprzeczytany postnapisał(a) darello » 28.06.2002 20:31

Czy ktoś ma doświadczenie co do połowów w tej części Chorwacji, jestem laikiem, ostatni raz wędkę trzymałem 18 lat temu, może ktoś mógłby mi udzielić kilku praktycznych porad.
ww
na ryby?

Nieprzeczytany postnapisał(a) ww » 01.07.2002 16:24

No i co z tym wędkowaniem? Żadnych informacji na pytanie Darello, a ponoć w Polsce tylu wędkarzy. Czy tam są w ogóle jakeś ryby, bo będąc w Chorwacji 2 lata temu nie widziam targów rybnych...
Realista
Turysta

Nieprzeczytany postnapisał(a) Realista » 01.07.2002 22:00

W Chorwacji łowić z brzegu możecie bezpłatnie (poza Kornatami), ale za łowienie z łodzi trzeba zalacić w kapitanacie portu stosowną opłatę.
Jak coś większego złapiecie to koniecznie dajcie znać bo nie słyszałem od wielu lat by się to komuś udało. Adriatyk u wybrzeży Chorwacji choć piękny jak dawniej jest obecnie niestety jałowy i trudno spotkać w nim wartoścową florę. To wynik rabunkowej gospodarki, ale turyści też się do tego przyczynili w niemałym stopniu. Ubocznym skutkiem tej niemiłej sytuacji są zaporowe ceny na "owoce morza" i mało targów rybnych.
wladek55
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) wladek55 » 02.07.2002 18:23