Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Uwaga na karty płatnicze !!! Kopiują karty !!!

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
pawelli
Mistrz Świata FIFA
Avatar użytkownika
Posty: 2576
Dołączył(a): 19.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawelli » 08.10.2011 17:49

Leon napisał(a):Nie ty jeden bilesz ofiara :!: :!:
Ifo z Cro...

http://www.dalmacijanews.com/Crnakronik ... anije.aspx



Leon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wielkie dzięki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To jest własnie Cro.pl :)

zaraz dzwonię do banku
pawelli
Mistrz Świata FIFA
Avatar użytkownika
Posty: 2576
Dołączył(a): 19.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawelli » 08.10.2011 17:50

Leon napisał(a):pawelli podaj ten link w swoim banku ze by uwierzily


Dzięki, dzięki, dzieki !!!!!!!!!!!!!

Masz u mnie WIELKIE PIWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mariusz-w
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8375
Dołączył(a): 22.04.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) mariusz-w » 08.10.2011 20:28

pawelli napisał(a):Leon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wielkie dzięki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To jest własnie Cro.pl :)


Prawda ... wielka MOC ... tego forum ! 8)
ja natka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 671
Dołączył(a): 07.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) ja natka » 09.10.2011 19:31

Jeśli zgłosiłeś reklamację w banku, to jest ona jak najbardziej do uznania jako tzw. "transakcja oszukańcza" i bank nie prawa robić problemów ze zwrotem pieniędzy. Kwestią jest tylko ile rozpatrywanie Twojej sprawy potrwa. Każdy bank daje sobie inny czas na załatwienie takiej sprawy. Na pewno powinna być możliwość załatwienia uznania warunkowego (tak nazywa się to w mojej firmie). Bank uzna Twój rachunek reklamowaną kwotą od razu i dalej będzie prowadził proces postępowania reklamacyjnego. Po jego zakończeniu dostaniesz ostateczną odpowiedź o zakończeniu sprawy. Dowiedz się w swoim banku jak to wygląda. Życzę powodzenia :)
A zmiana pinu po fakcie nic nie daje.Lepiej zastrzec kartę i wystąpić o nową.
Bocian
zbanowany
Posty: 24103
Dołączył(a): 21.03.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 09.10.2011 19:43

ja natka napisał(a):Jeśli zgłosiłeś reklamację w banku, to jest ona jak najbardziej do uznania jako tzw. "transakcja oszukańcza" i bank nie prawa robić problemów ze zwrotem pieniędzy. Kwestią jest tylko ile rozpatrywanie Twojej sprawy potrwa. Każdy bank daje sobie inny czas na załatwienie takiej sprawy. Na pewno powinna być możliwość załatwienia uznania warunkowego (tak nazywa się to w mojej firmie). Bank uzna Twój rachunek reklamowaną kwotą od razu i dalej będzie prowadził proces postępowania reklamacyjnego. Po jego zakończeniu dostaniesz ostateczną odpowiedź o zakończeniu sprawy. Dowiedz się w swoim banku jak to wygląda. Życzę powodzenia :)
A zmiana pinu po fakcie nic nie daje.Lepiej zastrzec kartę i wystąpić o nową.

Mądrala 8) ten Twój chłop to musi mieć przechlapane... :D
Leon
Cromaniak
Posty: 2350
Dołączył(a): 16.03.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) Leon » 09.10.2011 20:56

O tim samim pisala tez i Slobodna dalmacija

http://urednik.slobodnadalmacija.hr/Crn ... fault.aspx
SVIBANJ
Croentuzjasta
Posty: 374
Dołączył(a): 31.10.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) SVIBANJ » 10.10.2011 17:42

Bocian napisał(a):
ja natka napisał(a):Jeśli zgłosiłeś reklamację w banku, to jest ona jak najbardziej do uznania jako tzw. "transakcja oszukańcza" i bank nie prawa robić problemów ze zwrotem pieniędzy. Kwestią jest tylko ile rozpatrywanie Twojej sprawy potrwa. Każdy bank daje sobie inny czas na załatwienie takiej sprawy. Na pewno powinna być możliwość załatwienia uznania warunkowego (tak nazywa się to w mojej firmie). Bank uzna Twój rachunek reklamowaną kwotą od razu i dalej będzie prowadził proces postępowania reklamacyjnego. Po jego zakończeniu dostaniesz ostateczną odpowiedź o zakończeniu sprawy. Dowiedz się w swoim banku jak to wygląda. Życzę powodzenia :)
A zmiana pinu po fakcie nic nie daje.Lepiej zastrzec kartę i wystąpić o nową.

Mądrala 8) ten Twój chłop to musi mieć przechlapane... :D


A tam, zaraz przechlapane :D . Ja raczej jestem zdania,ze to musi być bardzo dzielny, odważny i niezwykle cierpliwy osobnik. Niezwykle. :D :D :D
Bocian
zbanowany
Posty: 24103
Dołączył(a): 21.03.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 10.10.2011 17:49

Sądzisz, że takie wykłady ma w domu? 8)
Prawdziwy twardziel 8O
pawelli
Mistrz Świata FIFA
Avatar użytkownika
Posty: 2576
Dołączył(a): 19.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawelli » 10.10.2011 17:50

ja natka napisał(a):A zmiana pinu po fakcie nic nie daje.Lepiej zastrzec kartę i wystąpić o nową.


hmm, znajomi którzy wypłacali w tym samym czasie - zmienili PIN ale nie zastrzegli karty ....
Poważnie trzeba zmienić kartę ????
pawelli
Mistrz Świata FIFA
Avatar użytkownika
Posty: 2576
Dołączył(a): 19.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawelli » 10.10.2011 17:56

Leon napisał(a):O tim samim pisala tez i Slobodna dalmacija

http://urednik.slobodnadalmacija.hr/Crn ... fault.aspx


jeszcze raz Leon DZIEKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a bank na razie siedzi cicho .... dziś wysyłam im 2 linka
SVIBANJ
Croentuzjasta
Posty: 374
Dołączył(a): 31.10.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) SVIBANJ » 10.10.2011 18:53

Bocian napisał(a):Sądzisz, że takie wykłady ma w domu? 8)
Prawdziwy twardziel 8O


Nawet jeżeli ma, to warto pocierpieć . Mądrala :D to wszak przecudnej urody dzieweczka. :D
Bocian
zbanowany
Posty: 24103
Dołączył(a): 21.03.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 10.10.2011 19:04

SVIBANJ napisał(a):
Bocian napisał(a):Sądzisz, że takie wykłady ma w domu? 8)
Prawdziwy twardziel 8O


Nawet jeżeli ma, to warto pocierpieć . Mądrala :D to wszak przecudnej urody dzieweczka. :D

Ja tam w tej trawie, wiele nie widzę...
SVIBANJ
Croentuzjasta
Posty: 374
Dołączył(a): 31.10.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) SVIBANJ » 10.10.2011 19:19

Bocian napisał(a):
SVIBANJ napisał(a):
Bocian napisał(a):Sądzisz, że takie wykłady ma w domu? 8)
Prawdziwy twardziel 8O


Nawet jeżeli ma, to warto pocierpieć . Mądrala :D to wszak przecudnej urody dzieweczka. :D

Ja tam w tej trawie, wiele nie widzę...


Ty mnie Bocian nie rozprowadzaj jak młodego :) , Ty się ciesz :D
ja natka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 671
Dołączył(a): 07.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) ja natka » 10.10.2011 19:27

pawelli napisał(a):
ja natka napisał(a):A zmiana pinu po fakcie nic nie daje.Lepiej zastrzec kartę i wystąpić o nową.


hmm, znajomi którzy wypłacali w tym samym czasie - zmienili PIN ale nie zastrzegli karty ....
Poważnie trzeba zmienić kartę ????

Miałam na myśli sytuację już po wyczyszczeniu konta :).
Żeby się uchronić przed takimi działaniami, to po każdej transakcji trzeba by było zmieniać pin. Ta grupa działa bardzo szybko i sprawnie. Dziś przyszła sprawa, gdzie klientowi po wypłacie w bankomacie sieci Euronet (w Polsce) wyczyścili konto jeszcze tego samego dnia, a wypłat dokonali w trzech różnych państwach.
ja natka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 671
Dołączył(a): 07.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) ja natka » 10.10.2011 19:32

to wszak przecudnej urody dzieweczka

Ja raczej jestem zdania,ze to musi być bardzo dzielny, odważny i niezwykle cierpliwy osobnik. Niezwykle

Czy ja się powinnam obrazić? 8O
.
.
.
Nawet jeśli, to i tak mi się nie chce :roll:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
Uwaga na karty płatnicze !!! Kopiują karty !!! - strona 2
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone