kubek_77 napisał(a):Rozumiem, że tobie chodziło o tzw. centrum i 2 km po bułki, jak tak to ok.
kubek_77 napisał(a):Tak w miastach powstają coraz to liczniejsze obwodnice, którymi można jeździć dziesiątki km, tylko tyle mi się nie zgadzało. Ale to jest słuszne jedynie gdy diesla eksploatujemy na dłużźszych dystansach. Rozumiem, że tobie chodziło o tzw. centrum i 2 km po bułki, jak tak to ok.
yooshky napisał(a):A&S napisał(a):każdy chciał mieć TDi na klapie i miał nawet jak miał hdi pod maską
Czym się różni HDi od TDi?
Chyba chodziło Ci raczej o SDI...
Phobos napisał(a):ASO producenta z grupy VAG. Czy traktują filtry jak części eksploatacyjne, podlegające zużyciu, a co za tym idzie nie podlegające gwarancji, tego nie wiem. Jeśli tak, to być może przyzwoitość nakazała im przyjąć na klatę fakt, że skoro taki filtr pada przed upływem pół roku, od wyjazdu auta z salonu, to prawdopodobnie był wadliwy.
A&S napisał(a):Co nie zmienia faktu że popularność diesli zawdzięczamy 1.9TDi od VW właśnie
Crocodyl napisał(a):A&S napisał(a):Co nie zmienia faktu że popularność diesli zawdzięczamy 1.9TDi od VW właśnie
Racja szczególnie u nas w kraju gdzie magia VW jest wciąż wielka ale Common Rail opracował i wprowadził jako pierwszy FIAT (w Alfie Romeo 156 jeśli dobrze pamiętam). A to właśnie CR zapewnia fajną "nie dieslowską" pracę nowoczesnych TD.
A&S napisał(a):Trzeba przyznać że od tamtych czasów diesle przeszły GIGANTYCZNĄ drogę! Dzisiejsze jednostki to naprawdę mistrzostwo świata. Kto by pomyślał jeszcze 10 lat temu że prawie dwu tonowe BMW w dieslu może zjeść na światłach np Carrere S
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi