Wybacz ale w jednej kwestii się z Tobą nie zgodzę. Znowu wychodzi z nas to co powoduje, że jest w naszym kraju tak jak jest. Oszukała mnie firma, a nie jakiś tam Kowalski i to powinno być powiedziane jasno. To firma dała taką a nie inną odpowiedzialność tej osobie, to firma go zatrudniła, to firma go wyszkoliła i to firma powinna ponieść konsekwencje w tej sprawie (pracownik oczywiście również). Jak wspomniałem mogę takich przykładów podać kilka, więc raczej nie był to przykład odosobniony. Wiesz u nas panuje takie przekonanie, że urzędnik jest święty i nic mu nie można zrobić i niestety dzięki postawie ludzi tak jest. W mojej sytuacji pracownik powinien zostać ukarany przez firmę, a firma powinna ponieść poważne konsekwencje za czyn swojego pracownika, a tak pracownicy są przymuszani w taki bądź inny sposób to oszukiwania swoich klientów, żeby im wskaźniki nie spadły, premia nie uciekła itp.(bo firma wie,że kiedy sprawa wyjdzie na jaw to po prostu oni się od tego pracownika odetną). Nie piję teraz do Ciebie, bo wiem że ty pracujesz na innych zasadach, ale jak sama wspomniałaś zdarzają się nawet w waszym fachu osoby nieuczciwe i znam taki jeden przypadek, gdzie wskutek błędu agenta kolega stracił możliwość ubiegania się o odszkodowanie AC pomimo wykupionej polisy. Ok może stwierdzenie, ze żaden agent nie będzie latał i pomagał swoim klientom było nieco na wyrost, lecz ja po prostu jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką postawą, pomimo, że kilkakrotnie zwracałem się z prośbą o pomoc do swojego agenta. I jak sama przyznałaś masz świadomość, że istnieją firmy bądź instytucje specjalizujące się w tym procederze to nigdy, żaden agent nie poinformował mnie o ich istnieniu.
Ale my cały czas bijemy pianę niepotrzebnie, pomimo tego, że stoimy po tej samej stronie barykady. Rozumiem, że również się przyłączasz do pomocy osobom poszkodowanym?