Najpierw sprawdźcie czy da się wykupić najwyższy wariant ASS bez pakietu OC/AC/NNW
Ograniczeniem w Warcie może być również wiek samochodu.
Warto również zapoznać się z ofertą PZMot, ale tu konieczne jest członkostwo.
empire13 napisał(a):Ktoś sprawdzał jak w praktyce wygląda temat holowania i auta zastępczego w ramach assistance jeśli od miejsca zdarzenia do Polski zabrakło trochę kilometrów?
Ja wiem tylko o jednym ubezpieczycielu, który ma assistance w Europie bez limitu. Pozostali albo mają małe limity albo na styk do Chorwacji.
19Gumis20 napisał(a):Miałem kiedyś awarię w drodze z CRO do PL za Bratysławą, Pani z ubezpieczalni zadzwoniła po lawetę, przyjechała pomoc wraz z samochodem zastępczym. Mój samochód zapakował na lawetę i w drogę do Polski. Miałem assistans na 250km, do domu wyszło więcej o jakieś 200 km chyba a może i więcej (liczone w obie strony). Pod domem musiałem zapłacić przewoźnikowi za nadwyżkę kilometrów które nie były objęte ubezpieczeniem, zapłaciłem jakieś 500 zł. Ubezpieczenie miałem chyba w AXA.
aras519 napisał(a):W tym roku zawarłem ubezpieczenie w Generali. Mam assistance lux i holowanie poza Polską bez limitu kilometrów. Auto ma 8 lat.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi