Molim.
http://www.hak.hr/info/kamere/
zabekrafal napisał(a):Witam wszystkich.
W tym roku wybieram się w okolice Splitu (Ciovo). Ponieważ na mnie spadło zaplanowanie całej trasy, to ostatnio dość ostro studiuję forum i google maps. Mamy kwatery od soboty, więc wyjazd w piątek. Oczywiście przejście Macelj odpada więc szukam najlepszej alternatywy. Wyruszam z Katowic. Do każdego wariantu obliczyłem również koszty opłat .............
.... Wydaj mi się ,że trasa przez Węgry jest najbardziej optymalna. Najważniejszym dla mnie aspektem jest wyeliminowanie możliwości stania w kilku godzinnym korku. Oczywiście wszystkiego nie da się przewidzieć ale można trochę pomóc.
Proszę o ewentualne uwagi i sugestię co do tych tras.
zabekrafal napisał(a):
Ostatnia wersja, na którą chyba się zdecyduje to:
https://goo.gl/maps/dSDtxDzyMau
Katowice - Czechy- Słowacja - Węgry - Słowenia-Chorwacja Koszt Po kursie
Słowacja Winieta 30dni 14 euro 61 zł
Węgry Winieta 30dni 4 780 HUF 68 zł
Chorwacja Čakovec - Sveta Helena 34kn 20 zł
Chorwacja Lučko-Prgomet 162kn 94 zł
Razem w jedną stronę 243
Razem w dwie strony 357 zł
Czas: 11h39min 1091km
rufus295 napisał(a):Tak mi teraz pomysł podsunąłeś z ta trasą. Powiedz mi jak jest z jakością nawierzchni na tej drodze, bo szwagier będzie jechał z 3msc. dzieckiem, a autko dość twarde(Civic Type-R). z Jaką prędkością przeciętnie się tam poruszasz, dokładnie tak jak znaki nakazują czy+10 może być ? Dodam że jedziemy na noc z czwartku na piątek.
dids76 napisał(a):rufus295 napisał(a):Tak mi teraz pomysł podsunąłeś z ta trasą. Powiedz mi jak jest z jakością nawierzchni na tej drodze, bo szwagier będzie jechał z 3msc. dzieckiem, a autko dość twarde(Civic Type-R). z Jaką prędkością przeciętnie się tam poruszasz, dokładnie tak jak znaki nakazują czy+10 może być ? Dodam że jedziemy na noc z czwartku na piątek.