mariusz_sn napisał(a): znajomy zniechęcał mnie że dla niego za dużo zwykłych krajówek.
Chyba lepiej jechać (kawałek) krajówką niż stać w korku na autostradzie....
mariusz_sn napisał(a): znajomy zniechęcał mnie że dla niego za dużo zwykłych krajówek.
marekkowalak napisał(a):mariusz_sn napisał(a): znajomy zniechęcał mnie że dla niego za dużo zwykłych krajówek.
yarko2000 napisał(a):
Też tak uważam, ciekawe czy po wakacjach także polubisz tą drogę
marekkowalak napisał(a):yarko2000 napisał(a):
Ja tą drogą jeżdżę już od 8 lat i póki co nie planuję zmian. Wcześniej jeździłem przez Austrię (na Istrię i Kvarner), przez Szekesfehervar (do Dalmacji) - i Route 86 wygrywa z każdą z nich.
Jeszcze jakby Madziarzy podciągnęli autostradę z Szombathely do Redics, to już w ogóle byłaby bajka. Niestety, z tego co wiem, nie mają takich planów. Za to jest planowane przedłużenie M86 w drugą stronę - do Mosonmagyarovar. Będzie trochę krócej niż przez Gyor.
Gonzales napisał(a):mariusz_sn napisał(a):A ja w tym roku we wrześniu pierwszy raz pojadę przez Czechy, Słowację i Węgry, zawsze jeździłem z ok. Wrocławia przez Czechy, Austrię i Słowenię ale postanowiłem coś zmienić i zobaczę jak będzie się jechało. Z Waszych opisów wygląda że nie będzie źle. Zawsze odkładałem tą trasę bo znajomy zniechęcał mnie że dla niego za dużo zwykłych krajówek.
Ja przez Czech, Austrię i Słowenię pojechałem raz. I to był ostatni raz. Na Węgrzech krajówki takie np. jak 86 są w niezłym stanie i ruch na nich jest znikomy. Wręcz jest na nich pusto. Jazda to sama przyjemność. Nawet na M86 jest niewiarygodnie mały ruch.
Pozdrowienia.
marekkowalak napisał(a):mariusz_sn napisał(a): znajomy zniechęcał mnie że dla niego za dużo zwykłych krajówek.
yarko2000 napisał(a):marekkowalak napisał(a):mariusz_sn napisał(a): znajomy zniechęcał mnie że dla niego za dużo zwykłych krajówek.
Dodatkowo, dla mnie ta krajówka jest miłą odskocznią od monotonii. Nie mam zmiennika więc wiem co mówię
marekkowalak napisał(a):yarko2000 napisał(a):