Smelbo napisał(a):Natomiast przez Bańską i Sahy wychodzi 310km i czas 4godziny i 51min.
Smelbo napisał(a):13 minut różnicy na korzyść Bańskiej. Jednak jadąc po tej drugiej trasie musimy przejechać przez Budapeszt a w centrum bywa tłoczno
Iggy napisał(a):Smelbo napisał(a):Natomiast przez Bańską i Sahy wychodzi 310km i czas 4godziny i 51min.
Zgodnie z przepisami wychodzi grubo ponad 5 - testowałem na własnej skórze. Choć droga miła i sympatyczna, to jednak za rok pojadę przez Słowację autostradą, potem na Gyor, potem 81 na Szekesfehervar i autostradą M7 na Letenye. Trochę dalej, ale na pewno będzie szybciej.Smelbo napisał(a):13 minut różnicy na korzyść Bańskiej. Jednak jadąc po tej drugiej trasie musimy przejechać przez Budapeszt a w centrum bywa tłoczno
Nic podobnego: autostradą M2 dojeżdżamy do obwodnicy Budapesztu M0 i nią bez najmniejszych problemów omijamy szybko i sprawnie cały Budapeszt. Nawet z uwzględnieniem faktu, że jest tam odcinek w budowie i ograniczenie do 80 km/h.
pam napisał(a):W nocy piątek/sobota z Krakowa do Budapesztu dojechałem w 4 godziny przez BB.
Iggy napisał(a):pam napisał(a):W nocy piątek/sobota z Krakowa do Budapesztu dojechałem w 4 godziny przez BB.
Ja jechałem w dzień. Na granicy w Chyżnem byliśmy o 9:00.
Hmmmm... Może by faktycznie pojechać w nocy? Najgorzej jednak nad ranem - tej pory nie lubię tak pomiędzy 4:00-7:00.
szmydu napisał(a):Czy wszystko jedno?
Iggy napisał(a):szmydu napisał(a):Czy wszystko jedno?
Finansowo zdecydowanie najlepiej porzucić pomysł tankowania w Słowacji i na Wegrzech. Tam cena benzyny sięga prawie 6zł/litr (jak ja byłem 2 tygodnie temu to litr benzyny wychodził 5,85 zł)
W Chorwacji jest zbliżona do ceny w PL.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi