Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Tęcze Korčuli i kominy Lastova

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
maslinka
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 15.11.2014 12:50

29 lipca (wtorek): Wieczorna Vela Luka

Zapraszam na krótki odcinek - na kolację i spacer po Velej Luce :D

018522.jpg

Chyba już po raz trzeci odwiedzamy "naszą" konobę Dalmacija. Nie ma sensu szukać czegoś innego, skoro w tym miejscu wszystko nam pasuje :)

W oczekiwaniu na jedzenie studiuję wydrukowane relacje :mrgreen: i planujemy, dokąd jutro uderzymy :D:

019499.jpg

Widoczki na przystań promową:

019894.jpg

Słońce zachodzi... za chmury:

020290.jpg

a na stół wjeżdżają pyszne rybki :D:

020812.jpg

Moja nazywa się ušata :D Taka porcja kosztuje jedyne 45 kun. Smakuje wybornie!

Po pysznej kolacji pora na mały spacer po miasteczku. Palma w dyskotekowym wdzianku ;):

021583.jpg

W marinie cisza i spokój, wszyscy siedzą w konobach.

022002.jpg

Pokazywana już wcześniej mozaika - z jednej:

022413.jpg

i z drugiej strony:

022799.jpg

Powoli wracamy do Fabiaka. Właśnie przypływają promy: większy - ze Splitu i mniejszy - z Lastova:

023262.jpg

023620.jpg

Fajnie by było znowu gdzieś popłynąć 8) Popłyniemy... kajakiem :mrgreen: Z tym, że nie jutro. Następny dzień, z racji pogody (znowu :roll:), spędzimy na objeździe korčulańskich dziur ;)

Ale póki co wracamy na camping, gdzie zastajemy nowych sąsiadów, którzy rozbili się nienormalnie blisko naszego namiotu :evil: To Francuzi, więc komunikacja będzie utrudniona ;) Oni słabo mówią po angielsku, za to gospodarz campu zadziwiająco dobrze radzi sobie w ich języku.

Na szczęście jutro Francuzi trochę się przesuną ;) No i mają fajnego psa :)