Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

tani slip koło Sibenika

Piaszczyste plaże? To w Chorwacji jednak rzadkość. Ale może są tacy, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą na ten temat. Potrzebujesz łagodnego zejścia do morza? A może lubisz nurkować czy wędkować? Chcesz wypożyczyć łódkę i poznać Chorwację od strony morza? Albo masz skuter wodny i chcesz go zabrać?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
maciekquicksilver
Podróżnik
tani slip koło Sibenika

Nieprzeczytany postnapisał(a) maciekquicksilver » 07.08.2012 14:23

Witam
pytanie jak w temacie może ktoś coś podpowie gdzie się można tanio zwodować koło Sibenika. Wyjeżdżam po raz pierwszy z Łodzią i jeszcze jestem zielony,
LeszekB
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) LeszekB » 31.08.2012 21:11

Jak tani? Tani znaczy zadarmo! Po 5 latach jeszcze nigdy nie płaciłem za slip. Ale mam tylko 4,5m RIB.

Nie wiem gdzie będziesz w Szibeniku ale ja już dwukrotnie używałem slipu który jest w dzielnicy Mandalina tam co jest ta nowa marina. Przy dojeździe do mariny jest wprawo jeszcze jedna zatoka gdzie jest bardzo dużo różnych łódek chorwatskich i dużo zaparkowanych przyczep. W miejscu gdzie się skręca wlewo pod górkę do mariny jest wprawo takie ogrodzone boisko na minifutbol. Trzeba nie skręcać wlewo ale jechać prosto i zaraz za tym boiskiem naprzeciw pierwszemu domu jest slip betonowy. Nie trzeba nikogo pytać. Mieszkańcy domu mówili, że przyczepę mogę też zostawić, więc zostawiłem i z samochodem zaraz obok boiska. Samochodu nie potrzebowałem bo jechaliśmy na wyspę Prvić. A raz jak samochód nie zostawiałem, to przyczepę zawiozłem przed ten barek co stoi jeszcze przed boiskiem i tam wcisłem między inne przyczepy i przywiązałem linką do drzewa. Po powrocie za tydzień stała nie tknięta.