Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

tani nocleg+Dubrovnik??

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
dorszumax
Turysta
tani nocleg+Dubrovnik??

Nieprzeczytany postnapisał(a) dorszumax » 27.05.2006 19:59

Ja jedę w ten czwartek do Dubrovika. Jestem studentem. Zna ktoś tanie pokoje 2-osobowe blisko morza? Tak za 10euro od osoby. Jade na 12 dni i bede w Dubrovniku okolo 4 nocy. Potem wracaja chce zwiedzac dalej-co warto zobaczyc? Jakies tanie pokoje w tych miejscach? Pozdrawiam
Alika
Globtroter

Nieprzeczytany postnapisał(a) Alika » 27.05.2006 22:32

Ostatnio słyszałam od znajomego, ze na głownym dworcu autobusowym można zawsze znaleźć sporo osób oferujących pokoje, a co ważne za śmieszne ceny. Nie jest to oczywiście centrum miasta, ale jak sie uda, można naprawde nieźle trafić. Tylko jeśli bedziesz tam o 4 nad ranem..to pewnie jeszcze nikogo nie będzie. Jeśli chcesz zarezerwować coś wcześniej możesz zajrzeć:
http://www.dubrovnik-apartment.com albo
http://www.hostelbookers.com/
Wiem, ze było dość sporo ofert.
Acha, jak wrócisz to proszę bardzo o relację: co, jak i gdzie :)
Sama wybieram sie w lipcu. Pozdrawiam - Ali
prazek
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) prazek » 27.05.2006 22:37

dorszumax napisał(a):Ja jedę w ten czwartek do Dubrovika. Jestem studentem. Zna ktoś tanie pokoje 2-osobowe blisko morza? Tak za 10euro od osoby. Jade na 12 dni i bede w Dubrovniku okolo 4 nocy. Potem wracaja chce zwiedzac dalej-co warto zobaczyc? Jakies tanie pokoje w tych miejscach? Pozdrawiam

Jak jedziesz?
dorszumax
Turysta
dorszumax

Nieprzeczytany postnapisał(a) dorszumax » 28.05.2006 09:44