Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

szukam miejsca na pobyt z dziećmi na cro, nie na wyspie

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ZIELONYCRO
Podróżnik
szukam miejsca na pobyt z dziećmi na cro, nie na wyspie

Nieprzeczytany postnapisał(a) ZIELONYCRO » 31.12.2006 10:21

Witam serdecznie
Wczoraj dołączyłem do forum. Mam wielką nadzieję, że jakaś dobra dusza pomorze mi w planowanym wyjeździe do cro. Ccemy wybrać się w sierpniu 2007. 2+2 (dzieci 6l i 12 l). W temacie cro jestem zupełnie zielony. Kupiłem trochę przewodników i map, ale.......... Szukamy miejsca przyjaznego dla dzieci- plaża z płytką wodą (przede wszystkim).Rozrywki na ostatnim miejscu, natomiast napewno jesteśmy zainteresowani zwiedzaniem. Jeżeli ktoś podpowie nam apartament do 45 E to będę naprawdę wdzięczny. Raczej zdecydowani jesteśmy na ląd, chociaż mam namiary na sprawdzony apartament w dolny okrug. Proszę o rady i pomoc. Jak się uda wyjechać to i ja będę mógł może komus coś podpowiedzieć. Tymczasem wszystkich którzy szukają pomocy nt. górskich wypraw, kwater dodsyłam na mó e-mail ( w tm temacie mogę pomóc, zawodowo jestem przewodnikiem). z góry dziękuję
pietro
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) pietro » 31.12.2006 11:04

Witaj Zielonycro !! i czytaj ,czytaj bo fajne rzeczy możesz sobie tutaj wyszperać na pewno znajdziesz coś dla siebie i rodziny,a sprawdzony apartament to dobra sprawa choć kazdy lubi co innego.