Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

szukam fajnego kempingu pomóżcie :)

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Potii
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) Potii » 03.07.2007 22:20

Witam na początku chciałbym przywitać się z wszystkimi użytkownikami forum :) Mam na imię Paweł studiuje w Krakowie mam 21 lat mieszkam w Gorlicach.

Piszę tutaj ponieważ w tym roku chcę wybrać się z przyczepą na Chorwację jeszcze nigdy nie byłem z przyczepką także nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie na co zwracać uwagę itp...

Mam prośbę do was żebyście polecili mi jakieś kempingi chodzi mi żeby było w miarę blisko nie na końcu Chorwacji :) żeby był w miarę utrzymany kemping noi żeby cena była w miarę możliwości studenta :) acha musi posiadać basen :) 8) napiszcie mi jak to jest jeszcze z cenami co podają na stronach za co dokładnie trzeba płacić czy płaci sie za miejsce auto przyczepa od osoby prąd itp jak to jest z tymi opłatami

i jeszcze jedno pytanko czy dużo droższe są domki??
Kir
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kir » 03.07.2007 23:59

Potii napisał(a):Piszę tutaj ponieważ w tym roku chcę wybrać się z przyczepą na Chorwację jeszcze nigdy nie byłem z przyczepką także nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie na co zwracać uwagę itp...

Po pierwsze do Chorwacji
Po drugie jest na niebieskiej belce opcja szukaj i ta jest bardzo przydatna żeby nie zaśmiecać forum wracającymi pytaniami
Poczytaj sobie watki

forum/viewtopic.php?t=16045&highlight=przyczep
forum/viewtopic.php?t=15979&highlight=przyczep
forum/viewtopic.php?t=14321&highlight=przyczep
forum/viewtopic.php?t=15567&highlight=przyczepa
forum/viewtopic.php?t=15626&highlight=przyczepa