anakin napisał(a):Jeżeli kiedykolwiek będę się rozglądał na czymś innym, to tylko benzyna, bez żadnych turbin,filtrów czy innych ujuf-mujuf..
Dokładnie. Tylko obawiam się, że za parę lat takiego czegoś już nikt nie będzie produkował
hrupek666 napisał(a):A i jeszcze pytanie mam takie czy wiecie i kontrolujecie co ile kilometrów wypala wam FAP-a
piotrulex napisał(a):ze wypalali mi co miesiac czyli co jakies 6 tysi i tak kilka miesiecy z rzędu
hrupek666 napisał(a):piotrulex napisał(a):ze wypalali mi co miesiac czyli co jakies 6 tysi i tak kilka miesiecy z rzędu
Ford wypala co 800-1100 km, sprintery co 2000-3000km czyli co 3 dni he he, niestety jeden z nich miał wypalać ale nie wypalał i paliwo szło do oleju.
Ja mam zamontowane diody i jak się zaczyna procedura wypalania ona się zaświeca i wiem że nie należy przerywać tego procesu .
Widzisz a są tacy co nawet nie wiedzą że FAP-y są często mokre i trzeba dolewać płynu do układu a już nie powiem że wiedzą kiedy jest procedura wypalania, a potem płacz z i lament, bo niestety olej traci właściwości smarne i dupa.
Filtr się zapycha i autko się dusi, pojedziesz do " Janusza kowala" a on powie "panie wtryski turbo filtr i pewnie koło dwu masowe, sprzedaj pan to i se kup benzynę tam się nie ma co psuć.
piotrulex napisał(a):hrupek666 napisał(a):piotrulex napisał(a):ze wypalali mi co miesiac czyli co jakies 6 tysi i tak kilka miesiecy z rzędu
Ford wypala co 800-1100 km, sprintery co 2000-3000km czyli co 3 dni he he, niestety jeden z nich miał wypalać ale nie wypalał i paliwo szło do oleju.
Ja mam zamontowane diody i jak się zaczyna procedura wypalania ona się zaświeca i wiem że nie należy przerywać tego procesu .
Widzisz a są tacy co nawet nie wiedzą że FAP-y są często mokre i trzeba dolewać płynu do układu a już nie powiem że wiedzą kiedy jest procedura wypalania, a potem płacz z i lament, bo niestety olej traci właściwości smarne i dupa.
Filtr się zapycha i autko się dusi, pojedziesz do " Janusza kowala" a on powie "panie wtryski turbo filtr i pewnie koło dwu masowe, sprzedaj pan to i se kup benzynę tam się nie ma co psuć.
Przepraszam, może nieprecyzyjnie lecz ja pisałem o wypalaniu w serwisie. Auto samo jakoś sobie z tym nie radziło. W Hultaju brak kontrolki i wyłączałem auto wtedy gdy miałem taką potrzebę nie zastanawiajac się czy cos tam wypala czy nie. Nie miałem nawet takiej wiedzy. Na serwisie też nie wiedzieli od czego ten problem wiec wypalali i nawet faktur na to nie wystawiali choc prosiłem juz nie mówiąc o całkowitym braku wpisów w ksiażce czy programie serwisowym. Tak wiec historia auta czysta jak łza a jednak coś mu delegało. Objaw był taki że wchodził w jakis tryb serwisowy, muł i tylko do 3tys/obr. Trzeba było wyłączyc sapłon i bylo dobrze do kolejnego razu za powiedzmy 10-20km
hrupek666 napisał(a):piotrulex napisał(a):ze wypalali mi co miesiac czyli co jakies 6 tysi i tak kilka miesiecy z rzędu
Ford wypala co 800-1100 km, sprintery co 2000-3000km czyli co 3 dni he he, niestety jeden z nich miał wypalać ale nie wypalał i paliwo szło do oleju.
Ja mam zamontowane diody i jak się zaczyna procedura wypalania ona się zaświeca i wiem że nie należy przerywać tego procesu .
Widzisz a są tacy co nawet nie wiedzą że FAP-y są często mokre i trzeba dolewać płynu do układu a już nie powiem że wiedzą kiedy jest procedura wypalania, a potem płacz z i lament, bo niestety olej traci właściwości smarne i dupa.
Filtr się zapycha i autko się dusi, pojedziesz do " Janusza kowala" a on powie "panie wtryski turbo filtr i pewnie koło dwu masowe, sprzedaj pan to i se kup benzynę tam się nie ma co psuć.
piotrulex napisał(a):W Hultaju brak kontrolki
Z napisał(a): nad phaetonem w 4.2
Z napisał(a):euromissile napisał(a):SantaFe, Phaeton
Nie potrzebujecie pracownika?
Ledwie dla mnie starcza
Z napisał(a):euromissile napisał(a):SantaFe, Phaeton
Nie potrzebujecie pracownika?
Ledwie dla mnie starcza
A co do vw to biorę go pod uwagę głównie ze względu na silnik no i pneumatykę
anakin napisał(a):"Knajpianej opiniotwórczości" powiadasz.........
Part I:...
hrupek666 napisał(a):A i jeszcze pytanie mam takie czy wiecie i kontrolujecie co ile kilometrów wypala wam FAP-a
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi