te kiero napisał(a):dużo zależy od historii Twojej Yariski, ale jak piszesz, że egz całkiem zadbany (i nie chodzi tylko o wygląd ), to bym się nie martwił; na forum są przykłady Cromaniaków, którzy jeżdżą takimi egz. z powodzeniem;
pytanie ile jeździsz nią na co dzień?
Wyrocznia napisał(a):Jako, że jestem jeszcze dość młodym kierowcą (w sobotę stuknęło mi 5 lat i 5 miesięcy) zastanawiam się, czy mój piętnastoletni Yaris udźwignie podróż do Chorwacji. Na szczęście mieszkam blisko granicy czeskiej i słowackiej, więc łącznie wyszłoby jakieś dwa tysiące km w obie strony (oczywiście przed wyjazdem będzie wymiana olejów i przegląd u mechanika).
Najdalej byłam nim na Podlasiu; problemów nie było, pojazd jest całkiem zadbany
te kiero napisał(a):sprawdziłbym dodatkowo ukł. chłodzenia i ładowania (ogólnie elektrykę) + stan paska, ja w każdym bądź razie tak robię przez wyjazdem
Pääkäyttäjä napisał(a):Wyrocznia napisał(a):Jako, że jestem jeszcze dość młodym kierowcą (w sobotę stuknęło mi 5 lat i 5 miesięcy) zastanawiam się, czy mój piętnastoletni Yaris udźwignie podróż do Chorwacji. Na szczęście mieszkam blisko granicy czeskiej i słowackiej, więc łącznie wyszłoby jakieś dwa tysiące km w obie strony (oczywiście przed wyjazdem będzie wymiana olejów i przegląd u mechanika).
Najdalej byłam nim na Podlasiu; problemów nie było, pojazd jest całkiem zadbany
Skoro moje pierwsze własne cztery kółka - Renault 21 (gdybym je miał, miałoby 25 lat) dało radę pojechać ze mną aż do Francji a potem siedemnastoletnia Ibiza (którą mam nadal jako "backup" i do śmigania po mieście) była dwa razy w słonecznej Italii, to niby dlaczego Yaris nie dałby rady? Jak jest sprawny mechanicznie, to da radę.
Przed dłuższą wycieczką trzeba dokładnie obejrzeć auto - paski, przewody gumowe, poziom płynów, hamulce... i w drogę. Ja Ibizą jechałem z uwalonym czujnikiem powietrza i dało radę
Wyrocznia napisał(a): zastanawiam się, czy mój piętnastoletni Yaris udźwignie podróż do Chorwacji.