flejm napisał(a):Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, jestem początkującym fanem Chorwacji, a uściślając jadę tam pierwszy raz. Chciałem skorzystać z doświadczenia forumowiczów i zadać kilka pytań, no i oczywiście uzyskać na nie odpowiedzi . Wyjeżdżamy ze Słupsk (województwo pomorskie) jedziemy do Tribunji, jaką trasą najlepiej jechać, prowadzę tylko ja, żona pasażerem, jedziemy jeszcze z psem, więc potrzebne będą nam pewno częste postoje, na miejscu mamy być około 12 24 czerwca, i tu drugie pytanie kiedy wyjechać??, google pokazuje ,że to 17 h, ale nie uwzględnia postoi i kilku h na sen gdzieś (no właśnie gdzie?? to moje trzecie pytanie). Czy wyjechać 22 na noc i mieć na przespanie noc całą "gdzieś", czy 23 rano i w sumie mamy ponad 26 h na dotarcie?? Jakby ktoś z autopsji mógł napisać jaką trasę wybrać i ile ona zajmie z uwzględnieniem tego kilkugodzinnego postoju na sen. Byłbym bardzo wdzięczny
hassanbey napisał(a):Co ma psinka do autostrad ? Jakiś zakaz wwozu psów an autostradę czy winete trza mieć na nie
Aby Ci chłopie do głowy nie wpadło abyś przez Polskę jechał - zajedziesz się !!
Wal na Szczecin - Berlin - Ragensburg - Gratz - Maribor - Zagrzeb - Zadar
Masz troszkę ponad 1700km - nie wiem jakim autem lecisz, ale Ja wyjeżdżając ze Szczecina (ok.godz.16) tą trasę robię w ok.18 godzin (ok.140km/h staram się trzymać) z drzemką pod Gratzem na parkingu i częstymi przystankami dla psa. Po drodze masz full parkingów gdzie się zatrzymasz aby psa wyprowadzić (też z psem jeżdżę). Pamiętaj o paszporcie dla psa i aktualnych szczepieniach !!! Masz pytania pisz adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
Lecisz 140 i robisz przystanki na pieska, to jaka średnia Ci wychodzi?