Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

rowerem po Chorwacji?

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ergo
Autostopowicz
rowerem po Chorwacji?

Nieprzeczytany postnapisał(a) ergo » 13.05.2004 17:50

Witam wszystkich!
W wakacje chciałabym zjeździć Chorwację rowerkiem. I to właściwie wszystko, czego jestem pewna.
Stąd moje pytania:
- czy to ma sens, tj. czy da się jeździć po Chorwacji rowerem (zaznaczam, że jestem amatorem w tej dziedzinie)
- czy da się znieść na rowerze tamtejszą pogodę?
- czy macie jakieś wypróbowane trasy?
Bardzo proszę o wszelkie rady i uwagi!

Pozdrawiam
ergo
juli
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) juli » 14.05.2004 10:49

Ergo, poszukaj w archiwum, bo ten temat omawiany był już kilkukrotnie. Ale zasmucę Cię - nikt nie uważał tego pomysłu za dobry. Osobiście, ze względu na fakt, że drogi (przeważnie) są kręte i wąskie, uważam ten pomysł za karkołomny.

Serdeczności
Juli
niezawodny
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) niezawodny » 14.05.2004 11:36

To że drogi są kręte to pryszcz w porównaniu z problemem górzystości tego pięknego kraju. Tu by trzeba Szurkowskiego z motorkiem w d... żeby na rowerku śmigać po Chorwacji. Gdyby nie te góry to pomysł nie jest zły tyle że gdyby nie te góry to czy rozmawialibyśmy tu o Chorwacji...?
ergo
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) ergo » 15.05.2004 12:35

Bardzo Wam dziękuję i kieruję sie ku archiwum.
Pozdrawiam
ergo
Michał46
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) Michał46 » 20.09.2005 17:35