napisał(a) Użytkownik usunięty » 27.09.2016 20:44
Nie ma jak zarezerwować nocleg w hotelu z 80% negatywnych opinii,
które to opinie są dostępne w internecie i potem zwalać winę na booking.com,
bo obskurna nora splajtowała...
I jeszcze kłamać w żywe oczy, że hotel nigdy nie istniał, że to był spisek...
A booking.com wyciąga turystę w kłopotów, oferuje lepszy nocleg, a w nagrodę obrywa...
Nie rób komuś dobrze, nie będzie ci źle...
Nie, no, żartuję. Gdyby nora nie splajtowała, byłyby tu skargi do booking.com na fatalną jakość
Jak ktoś wybiera najtańsze noclegi na Zachodzie, nie sprawdza opinii o danym miejscu, kieruje się tylko ceną, to kto jest temu winien
Są czasem studenci, co przenocują jak najtaniej, dla nich komfort nie ma żadnego znaczenia.
Ale jak się już jedzie z zoną i dziećmi, to instynkt samozachowawczy nakazywałby sprawdzić, co rezerwujemy.
Ręce i piersi opadają....
Ostatnio edytowano 27.09.2016 20:52 przez Użytkownik usunięty, łącznie edytowano 2 razy