Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwować miejsce na kempingu?

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
tomascrow
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) tomascrow » 05.07.2010 08:23

Witam!

Od paru lat spędzam wakacje na kempingach chorwackich i nigdy nie rezerwowałem miejsca, bo zawsze małym namiotem się gdzies rozbilismy. W tym roku jedziemy z duuuużym namiotem i dzieckiem, dlatego zastanawiam się nad miejscem wydzielonym typu Pitches. Nie mam doświadczenia z wynajmem takich miejsc. Myslicie, że trzeba rezerwowac takie miejsce przed wyjazdem czy beda dostepne "z marszu"

Mysle konkretnie o Camp Adriatic w Primosten.

pozdrawiam
Tomek
marzka
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) marzka » 05.07.2010 10:29

To chyba przede wszystkim zależy w jakim terminie jedziesz... Ja nigdy nie rezerwowałam i zawsze na dużych kempach było miejsce, ale w czerwcu. W tym roku wybieram się w sierpniu i formuowicze mnie "oświecili" :lol: że mogę mieć problem... Stoję zawsze na "pitch"-ach, mamy dużą przyczepę więc chyba jednak będę rezerwować :?:
Janusz Bajcer
Moderator globalny

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 05.07.2010 10:54

tomascrow napisał(a):Witam!Od paru lat spędzam wakacje na kempingach chorwackich i nigdy nie rezerwowałem miejsca, bo zawsze małym namiotem się gdzies rozbilismy.
pozdrawiam
Tomek

Witam, na jakich konkretnie chorwackich kempingach bywałeś przez parę lat. :?:
tomascrow
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) tomascrow » 05.07.2010 11:19

Janusz Bajcer napisał(a):Witam, na jakich konkretnie chorwackich kempingach bywałeś przez parę lat. :?: