Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
hinbet
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 31.07.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) hinbet » 31.07.2015 22:04

Dziękują za szybką odpowiedź ;) Sprawa została wyjaśniona. Zadzwoniłem bezpośrednio do booking.com. Pani z obsługi klienta zadzwoniła do hotelu i anulowała rezerwację bez żadnych zobowiązań. A naprawdę byłem w strachu ;) Także jedziemy w ciemno w kierunku Split, Makarska ;) Pozdrawiam ;)
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 31.07.2015 22:46

hinbet napisał(a):Dziękują za szybką odpowiedź ;) Sprawa została wyjaśniona. Zadzwoniłem bezpośrednio do booking.com. Pani z obsługi klienta zadzwoniła do hotelu i anulowała rezerwację bez żadnych zobowiązań. A naprawdę byłem w strachu ;) Także jedziemy w ciemno w kierunku Split, Makarska ;) Pozdrawiam ;)


Najlepiej takie sprawy załatwiać bezpośrednio telefonicznie z booking.com
Teraz jest szturm na Chorwację, więc na Wasze miejsce znajdą bez problemu innych turystów.

No nie wiem, ale teraz to dopiero byłbym w strachu na Waszym miejscu :roll:
W ciemno do Makarskiej w szczycie szczytów sezonu, gdy zarezerwowane jest około 97% noclegów :?: :roll:

Przeglądałem dzisiaj z ciekawości oferty z Makarskiej na booking i to co zostało jest kilka kilometrów od morza, a wygląd kwater jest dość odstraszający, a ceny wysokie :?
mszkudlarek36
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 280
Dołączył(a): 19.03.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) mszkudlarek36 » 16.08.2015 09:12

Witam.
Chciałbym ze swojego konta na booking zarezerwować pobyt w hotelu innej osobie.
Czy jest taka możliwość, aby dane karty kredytowej były moje, a dane osobowe do rezerwacji innej osoby?
Czy ktoś z Was robił już coś takiego? Do tej pory zawsze dokonywałem rezerwacji na siebie więc nie było żadnych problemów.
mervik
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6870
Dołączył(a): 03.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) mervik » 16.08.2015 09:25

mszkudlarek36 napisał(a):Witam.
Chciałbym ze swojego konta na booking zarezerwować pobyt w hotelu innej osobie.
Czy jest taka możliwość, aby dane karty kredytowej były moje, a dane osobowe do rezerwacji innej osoby?
Czy ktoś z Was robił już coś takiego? Do tej pory zawsze dokonywałem rezerwacji na siebie więc nie było żadnych problemów.


...najlepiej zadzwoń ..bo przepisy się zmieniają :wink:

zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
mszkudlarek36
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 280
Dołączył(a): 19.03.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) mszkudlarek36 » 16.08.2015 09:30

mervik napisał(a):
mszkudlarek36 napisał(a):Witam.
Chciałbym ze swojego konta na booking zarezerwować pobyt w hotelu innej osobie.
Czy jest taka możliwość, aby dane karty kredytowej były moje, a dane osobowe do rezerwacji innej osoby?
Czy ktoś z Was robił już coś takiego? Do tej pory zawsze dokonywałem rezerwacji na siebie więc nie było żadnych problemów.


...najlepiej zadzwoń ..bo przepisy się zmieniają :wink:

zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link


Właśnie napisałem do nich.
Zobaczymy co odpiszą.
Jakby znalazł się ktoś co już coś takiego robił niech da znać :)
mervik
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6870
Dołączył(a): 03.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) mervik » 16.08.2015 09:34

mszkudlarek36 napisał(a):Właśnie napisałem do nich.
Zobaczymy co odpiszą.


..nie masz telefonu 8O :roll:
mszkudlarek36
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 280
Dołączył(a): 19.03.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) mszkudlarek36 » 16.08.2015 09:42

mervik napisał(a):
mszkudlarek36 napisał(a):Właśnie napisałem do nich.
Zobaczymy co odpiszą.


..nie masz telefonu 8O :roll:


Aż tak mi się nie śpieszy z odpowiedzią. Jak nie odpiszą to sobie zadzwonię :)
mszkudlarek36
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 280
Dołączył(a): 19.03.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) mszkudlarek36 » 16.08.2015 09:58

No i mam odpowiedź. :)

"Szanowni Państwo,

Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Booking.com.

Jest taka mozliwosc. Prosimy wyraznie przeczytac informacje hotelu w
rybryce "warto wiedziec" oraz "drobnym drukiem" jak i
generalne zasady rezerwacji, poniewaz niektore hotele wymagaja okazania tej
samej karty uzytej do rezerwacji podczas meldunku badz podpisu wlasciciela.


W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Z wyrazami szacunku"
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 16.08.2015 17:50

A ja mam właśnie wtopę .Po raz pierwszy ,oczywiście nie wina bezpośrednio bookingu ale opieszałość to już ich zasługa.

Zarezerwowałem pobyt w Latino Apartments w Kastel Kambelovac wszystko ok,wymieniliśmy jakieś e-maile z włascicielem ,wcześniej znalazłem jego ofertę na airbnb ,nawet tańszą ale nigdy nie korzystałem to sobie odpuściłem .Wyjazd w poniedziałek a tu w sobotę wiadomość,że ma jak to mówią overbook i może znaleźć mi podobny.Przeczytałem opinie i widzę,że już raz komuś szukał.
Dziwne było ,że zarezerwował więcej jak jeszcze w piątek sprawdzałem,że ma wolne od mojego wyjazdu.
Krótkie sprawdzenie kalendarza rezerwacji i widzę,że ktoś chciał na dłużej.
Telefon do bookingu i rzeczywiście dzisiaj ich poinformował ale nie przesłał oferty zastępczej i oni mnie nie informują.Kilka minut i mam dostać ofertę ,mijają godziny i nic dzwonię okazuje się,że gość wpisał jakąś nazwę apartamentu ale oni nie mają zdjęć.Wyznaczają mu dwie godziny na załatwienie inaczej oni mi przedstawią .Mija 12 godzin dzwonię ,no nie przesłał będą monitowac,nie ma słowa ,że coś zapewnią .Przysyłają po kolejnych dwu jedno zdjęcie i kompletnie nic ,jakie wyposażenie na ile osób na zdjęciu nie widac,najciekawsza jest dołączona wiadomośc od bookingu chorwacja ,który prosi łaskawie Pana aby coś znalazł,koniecznie w tej samej cenie,zero,że ma być ten sam standard.Gość podaje jakiś adres,którego mapy nie mogą znaleźć.Proszą o wiadomość czy akceptuję ,odpisuje ,że nie,dzwonię i mowię Pani co mi nie leży.Pani stwierdza,że rzeczywiście z tego zdjęcia to nic nie wynika i ,że jak nie chcę ona będzie mi czegoś szukać .Czas dwie godziny.Mija 5 i z nudów opisuję sytuację na cro ,bo dalej czekam a jutro jadę.
W tym czasie sam bym znalazł ze 3 oferty podobne ,dwie od wczoraj zniknęły a oni szukają.


Wnioski nie mam pretensji do bookingu,że ktoś zrobił i ich i mnie w trąbę,połakomił się na dwie noce więcej ale ich opieszałość i ton w jakim proszą Chorwata ,żeby coś znalazł zastępczego mnie śmieszy.Nieważne co aby w tej samej cenie.Tym sposobem można sprzedawać jak Zagłoba Inflanty a ja mam brać co mi ktoś wciśnie.
Belluna
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 426
Dołączył(a): 01.04.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Belluna » 16.08.2015 20:02

Mamy podobną sytuację, ale chodzi tylko o jeden nocleg tranzytowy w Splicie. Zarezerwowany w styczniu, a właściciel po 7 i pół miesiącach napisał, że jednak apartament nie jest wolny w tym czasie. Booking szukał nam zastępczego noclegu, ale że warunki miały być podobne /stare miasto, parking! i akceptacja psów/, na tą chwilę nie jest łatwo. W końcu zaczęli mięknąć i "pozwolili" nam wybrać droższą ofertę /różnicę w cenie Booking ma zwrócić po okazaniu rachunków/, lub zaoferowali zwrot za taxi /mam zbierać rachunki/ na stare miasto, jeśli znajdziemy sobie coś daleko od Old Town :D
Jeszcze nie zdecydowałam, wyjazd we wrześniu.
Użytkownik usunięty
moje niby załatwione

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 16.08.2015 21:27

po 7 godzinach z obiecanych dwu ,wykonałem kolejny telefon i jak zwykla miła Pani stwierdziła,że czekają na lepsze zdjęcia od gościa.Na mój protest ,że już wczoraj o 21 mieli mi zaproponować zastepczy apartament,pani stwierdziła,że już się tym zajmuję i rzeczywiście przysłała szybko z nawet zadzwoniła,że 60 euro róznicy pokryją jak im przyślę rachunek.Już nie grymasiłem,że zamiast 2 łózek jest sofa (mam to szczęście,że mam 2 córki)jakoś dam radę.Zarezerwowałem ,kolejny telefon z numerem nowej rezerwacji i dopiero wtedy odwołują starą.Z tych telefonów to jeden plus wczoraj konsultantka powiedziała mi,żebym absolutnie sam nie odwoływał bo muszą mi sami coś znaleźć i różnicę dopłacą.
Mam wrażenie,że są mało stanowczy w stosunku do włascicieli a Ci zapewne to wykorzystują .Gość walnie niezłe foty a później wie,że musi coś zapewnić to ma jakiś ochłap.Gdybym był już w drodze ,sytuacja bez wyjścia prawie muszę brać a atmosfera gesta i jak tu wypocząć.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 16.08.2015 21:36

W sumie to dziwne, nigdy nie miałem żadnych problemów tego typu :roll:

Wiem, że booking pobiera kasę od właścicieli apartamentów i od hoteli, całkiem sporą.
Za to, że ich umieścił w swojej bazie danych.
Tak więc bardziej się temu panu opłaca wynajmować bezpośrednio.

W sumie to gdybyś zaproponował, że zapłacisz tyle samo co w booking.com,
ale bezpośrednio na konto tego pana, to by był zachwycony :!: :!: :!:

A tak to robi numery, bo zapewne trafił mu się klient, który chce wynająć bezpośrednio i ciebie przegonił :roll:
Tak czy siak zachowanie dość wredne ( delikatnie mówiąc :? )

Z jednej strony faktycznie booking pobiera haracz, ale z drugiej dzięki temu, że jest w booking o wiele łatwiej mu znaleźć klientów :roll:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 16.08.2015 21:46

a już teraz mam go gdzieś.
Ta rezerwacja na bookingu mimo opłaty serwisowej w airbnb była droższa jakieś 15 % ,pewnie zwiekszona o opłatę bookingu.
Oni wybrneli,ja posiedziałem sobie cały dzień przy komputerku,facet ma klientów,którzy mu więcej zapłacą .Wszyscy zadowoleni i jeszcze zarobi ten droższy właściciel .PKB rośnie.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 16.08.2015 21:59

Zapewne booking z nim zerwie współpracę i już tak zadowolony gościu nie będzie :roll:
Fanka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 734
Dołączył(a): 16.09.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) Fanka » 16.08.2015 22:11

Problem chyba polega na tym,że apartamenty są często ogłaszane na więcej niż 1 stronie w internecie, które nie są ze sobą skoordynowane internetowo.Widziałam w tym roku rodzinę z Polski stojącą kilka godzin przed apartamentowcem, gadająca między sobą, że to booking ma problem i niech booking to wyjaśnia. Chyba zabukowali coś co było już zabukowane własnie przez booking i dopiero po przyjeździe na miejsce to się okazało.

A, i jeszcze jedno o booking, ponieważ miałam dobry kontakt z obsługą dowiedziałam się, że ich apartamenty są droższe o 30 % na booking.com niż na Adria Databanka.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 6
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone