Taka sytuacja.
Mam rezerwację, którą zrobiłem jeszcze zimą. Booking zażyczył sobie numery karty, to podałem. W warunkach rezerwacji była możliwość odwołania do 5 maja, a potem, że przed wyjazdem mam zapłacić przedpłatę w wysokości 50% z tym, że booking nie obsługuje tej transakcji, tylko przelewem właścicielowi, który jest zobowiązany przed wyjazdem wysłać mi dane do przelewu.
Od 3 tyg. próbuję się z nim skontaktować, a ten nie odpowiada
Pisałem przez booking, smsowałem, informowałem biuro obsługi klienta trzykrotnie w tym dwa telefonicznie i też nie mają odpowiedzi od właścicielki obiektu. Piszą mi, w sensie booking, że cyt.
Dziękujemy za wiadomość. Potwierdzamy, że Państwa rezerwacja jest aktywna i nie ma podstaw do niepokoju.
Zapytaliśmy obiekt Apartments Gabrijela, czy wyraża zgodę na płatność z góry.
Skontaktujemy się z Państwem, gdy tylko otrzymamy odpowiedź.
Przypominamy, że obiekt jest odpowiedzialny za przekazanie danych do przedpłaty.
Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
Z wyrazami szacunku,
Booking.com Customer Service TeamMiał ktoś podobny przypadek, żeby właściciel nie odpowiadał na zapytania o przedpłatę ?
Chciałbym zarezerwować nocleg tranzytowy, ale nie wiem już, czy to nie jest jakaś lipa
Czy w takiej sytuacji - bez odpowiedzi właściciela, ale z potwierdzoną rezerwacją, jest sens w ogóle ryzykować i tam jechać.
A i jeszcze jedno, gdy za pierwszym razem pisałem do właścicielki, podając orientacyjną godzinę przyjazdu
i prosząc od dane do przelewu to odpisała tylko:
Dzień dobry
Dziękujemy za informację
Pozdrawiam
K.... T.....Bez podania danych do przelewu
Czekam na jakiś kontakt i coraz bardziej się gotuję
Jakieś rady macie . Co w przypadku gdy nie poda mi danych do przelewu i się nie skontaktuje ?
Do wyjazdu już niecałe 3 tyg.