Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ruwado
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1026
Dołączył(a): 06.07.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) ruwado » 13.02.2015 22:18

No właśnie czyli jednak można w booking.com zrobić rezerwację bez karty kredytowej? Tylko na płatniczą debetową? Ja nie mam kredytowej, a mam debetową VISA. Czy do tego są właśnie te 3 cyferki na odwrocie karty?
maniust
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 7698
Dołączył(a): 02.09.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) maniust » 13.02.2015 22:27

Można ........numer karty podajesz tylko jako zabezpieczenie w razie jak nie przyjedziesz.
Przy rezerwacji nie ściągną ci z karty , tylko dopiero na miejscu , płacisz kartą lub gotówką.
Dodatkową zaletą jest to że rezerwujesz i na 2 dni przed, możesz bezpłatnie anulować rezerwację na wypadek jak coś wypadnie.
ruwado
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1026
Dołączył(a): 06.07.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) ruwado » 13.02.2015 22:34

Dzięki
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 14.02.2015 10:49

Zarezerwowałem nocleg tranzytowy i tak się zastanawiam, bo wyjazd przecież dopiero za parę miesięcy, czy w ogóle ktoś tam będzie o mnie pamiętał do tego czasu. :D
Bo zgodnie z booking mogę zrezygnować z rezerwacji nawet 2 dni przed wyjazdem, ale czy przypadkiem właściciel hotelu nie zrezygnuje ze mnie? :mrgreen:
Zapewne przed wyjazdem będę jeszcze pisał do właściciela obiektu żeby potwierdzić rezerwację. Jednak chciałbym poznać Wasze opinie czy takie wczesne rezerwacje zdają egzamin czy może zdarzają się później nieporozumienia?
dids76
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8060
Dołączył(a): 20.08.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) dids76 » 14.02.2015 11:01

Dwa lata temu rezerwowałem nocleg tranzytowy 2 lutego (wyjazd 22 czerwca) i nie było żadnych problemów. Przed wyjazdem wydrukowałem sobie potwierdzenie rezerwacji z booking, ale nie było potrzebne.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 14.02.2015 11:06

Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że w razie czego administracja booking nad tym czuwa i ma możliwość zdyscyplinowania nierzetelnego hotelarza. Choć oczywiście zakładam, że skoro taki hotelarz uczestniczy w tym, że tak powiem, projekcie, to zasady zna i nawet wczesne rezerwacje nie robią mu problemu.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 14.02.2015 11:09

colins napisał(a):Zarezerwowałem nocleg tranzytowy i tak się zastanawiam, bo wyjazd przecież dopiero za parę miesięcy, czy w ogóle ktoś tam będzie o mnie pamiętał do tego czasu. :D
Bo zgodnie z booking mogę zrezygnować z rezerwacji nawet 2 dni przed wyjazdem, ale czy przypadkiem właściciel hotelu nie zrezygnuje ze mnie? :mrgreen:
Zapewne przed wyjazdem będę jeszcze pisał do właściciela obiektu żeby potwierdzić rezerwację. Jednak chciałbym poznać Wasze opinie czy takie wczesne rezerwacje zdają egzamin czy może zdarzają się później nieporozumienia?




Podejrzewam, że właściciel nie wpisał twojej rezerwacji do upaćkanego zeszytu w kratkę,
a zeszyt zgubił,
tylko rezerwacja jest nadal w systemie komputerowym :wink:

Bez obaw :D

Ja bym nie pisał, bo ktoś to może odebrać, że coś z rezerwującym nie jest tak :roll:

Tak jak pisze dids, wydrukuj sobie potwierdzenie rezerwacji i pokaż w recepcji :!:
mervik
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6870
Dołączył(a): 03.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) mervik » 14.02.2015 11:12

colins napisał(a):Zarezerwowałem nocleg tranzytowy i tak się zastanawiam, bo wyjazd przecież dopiero za parę miesięcy, czy w ogóle ktoś tam będzie o mnie pamiętał do tego czasu. :D
Bo zgodnie z booking mogę zrezygnować z rezerwacji nawet 2 dni przed wyjazdem, ale czy przypadkiem właściciel hotelu nie zrezygnuje ze mnie? :mrgreen:
Zapewne przed wyjazdem będę jeszcze pisał do właściciela obiektu żeby potwierdzić rezerwację. Jednak chciałbym poznać Wasze opinie czy takie wczesne rezerwacje zdają egzamin czy może zdarzają się później nieporozumienia?


Rezerwowałeś przez booking....nie ma problemu ...oni przesyłają dane twojej rezerwacji do zarezerwowanego obiektu i nie ma potrzeby kontaktowania i dzwonienia :wink:
colins napisał(a):
Bo zgodnie z booking mogę zrezygnować z rezerwacji nawet 2 dni przed wyjazdem, ale czy przypadkiem właściciel hotelu nie zrezygnuje ze mnie? :mrgreen


..nie przed wyjazdem ...tylko przyjazdem....ale każdy hotel ma inne zasady ...są taki że można zrezygnować w dniu przyjazdu do 18 godziny...a są takie co można zrezygnować nawet do 30 dni przed przyjazdem....można sprawdzić najeżdżając strzałką na niebieski punkcik ze znakiem (?)
i ci wyświetla jakie mają zasady w danym hotelu :wink:

Ja od paru lat rezerwuję z wyprzedzeniem nawet 10 miesięcznym i wszystko się zgadza :wink:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 14.02.2015 11:23

No tak - małe przejęzyczenie. Myślałem o wyjeździe z domu. :wink:
Potwierdzenie mam nawet w aplikacji w smartfonie. Program polecam, bo jest przejrzysty i w razie czego można machnąć nim właścicielowi obiektu przed oczami. Oczywiście dodatkowo potwierdzenie wydrukuję.
A pytałem o to, bo gdy ostatnio jechałem do Chorwacji i rezerwowałem nocleg w Oekotelu w Austrii, to musiałem nawet w czasie drogi dzwonić i meldować, o której godzinie zamierzam do hotelu zlądować. Z tym, że była to rezerwacja bezpośrednio przez stronę hotelu więc to zupełnie inna bajka niż przez booking.
Przez booking rezerwowałem pierwszy raz, ale już mi się podoba, bo zasady są proste, wyszukiwanie też, a cały proces rezerwacji przebiega szybko i bezproblemowo.
Dziękuję za odpowiedzi.
mervik
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6870
Dołączył(a): 03.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) mervik » 14.02.2015 11:37

colins napisał(a):No tak - małe przejęzyczenie. Myślałem o wyjeździe z domu. :wink:
Potwierdzenie mam nawet w aplikacji w smartfonie. Program polecam, bo jest przejrzysty i w razie czego można machnąć nim właścicielowi obiektu przed oczami. Oczywiście dodatkowo potwierdzenie wydrukuję.
A pytałem o to, bo gdy ostatnio jechałem do Chorwacji i rezerwowałem nocleg w Oekotelu w Austrii, to musiałem nawet w czasie drogi dzwonić i meldować, o której godzinie zamierzam do hotelu zlądować. Z tym, że była to rezerwacja bezpośrednio przez stronę hotelu więc to zupełnie inna bajka niż przez booking.
Przez booking rezerwowałem pierwszy raz, ale już mi się podoba, bo zasady są proste, wyszukiwanie też, a cały proces rezerwacji przebiega szybko i bezproblemowo.
Dziękuję za odpowiedzi.


..i jeszcze jedna uwaga rezerwując wcześniej ,przeważnie jest mniejsza cena w niektórych hotelach, niż rezerwując nawet tydzień przed przyjazdem :wink:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 14.02.2015 11:48

No i w ofertach można przebierać, a na ostatni gwizdek może być problem. Ale to przecież oczywiste.
maci78
Odkrywca
Posty: 96
Dołączył(a): 27.02.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) maci78 » 14.02.2015 12:43

po bodajże 5 odbytych rezerwacjach przez booking.com dostaje się jeszcze 10% zniżki w niektórych hotelach - program Genius.

Co do dużo szybszych rezerwacji - rezerwowałem nawet 7 -8 miesięcy przed wyjazdem hotele w europie i w azji. ani razu nie miałem problemów że rezerwacji nie było. szybko, łatwo i przyjemnie ;)
mszkudlarek36
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 280
Dołączył(a): 19.03.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) mszkudlarek36 » 14.02.2015 14:00

Ja również nie miałem jak do tej pory żadnych większych problemów z rezerwacją poprzez booking.com.
Raz nie zgadzał się adres apartamentu, ale pani do której zapukaliśmy pokazała nam gdzie znajduje się właściwy obiekt i po problemie :P
boboo
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 5070
Dołączył(a): 06.08.2014
Rezerwacje przez booking.com i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) boboo » 30.05.2015 07:20

Kilka dni temu był ciekawy program w telewizji. Jeśli dobrze pamiętam: PRO7 -> Galileo.
Przyjrzano się dość dokładnie rezerwacjom przez internet, w szczególności u takich "potentatów" jak booking, trivago, discavo.
Można powiedzieć, że szczęka opada po obejrzeniu wyników.
I tak np. jeśli rezerwujesz przy pomocy komputera/systemu z MacOs ceny wyskakują do 20% wyższe.
Również zwykły PC prezentował różnice w zależności od systemu (Win/Lin) ale również przeglądarki.
Także częstość oglądania danej oferty miała wpływ na cenę (im częściej oglądasz, tym drożej się robi).

Wniosek: oszczędności urlopowe zaczynają się już od wyboru sprzętu, z którego będziemy rezerwować oraz zachowania podczas szukania.
Bea.ta
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 29091
Dołączył(a): 09.02.2008
Re: Rezerwacje przez booking.com i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 30.05.2015 09:05

i zawsze po kliknięciu danej oferty jest info, że właśnie zostało ostatnie miejsce ;)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 4
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone