zimarek napisał(a):Muszę tutaj pochwalić booking.com za należyte załatwienie sprawy. Wszystko trwało dobry tydzień ale zakończyło się dla nas pomyślnie. Oczywiście cena była atrakcyjna z uwagi na formę zapłaty (rezerwacja bezzwrotna płatna w całości kilka dni po rezerwacji, pół roku temu) i właściciel chyba chciał nas wydymać i przyjąć innych w wyższej cenie (teraz cena skoczyła x2,5. Ponieważ zaraz po dokonaniu rezerwacji właściciel wszystko nam potwierdził (zarówno wpłatę jak i rezerwację), tym samym nie mógł się z tego wycofać jako powiedzmy oczywisty błąd , itp... i dopiero na 2 tygodnie przed naszym wyjazdem napisał, że jeden z trzech zarezerwowanych przez nas apartamentów jest niedostępny (ze względu na jakieś zniszczenia przez turystów, takie tam ble, ble, ble...).
Właściciel dostał ultimatum do wczoraj i 3 możliwości rozwiązania: 1-przyjmuje nas zgodnie z rezerwacją, 2-znajduje nam inne apartamenty np. u sąsiadów i sam za nie musi zapłacić, 3-odwołuje nam rezerwację, zwraca nam całą kwotę, po czym my lub booking znajdujemy inne apartamenty a właściciel naszej rezerwacji będzie zmuszony pokryć różnicę w cenie. Oczywiście wersja 2 i 3 jest nieopłacalna, bo wiąże się ze sporą dopłatą, gdyż jak wiadomo w tym czasie wszystkie ceny są wywindowane na maxa
Wczoraj wieczorem otrzymałem odpowiedź z booking:
" Zgodnie z potwierdzeniem otrzymanym od właściciela obiektu Apartment xxxxxx, wszystkie trzy rezerwacje są potwierdzone i zostaną one zrealizowane zgodnie z pierwotnymi ustaleniami.
Obiekt potwierdził, że rezerwacje o numerach xxx, xxx, xxx są aktywne oraz potwierdzone."
Jedziemy za tydzień, mam nadzieję, że to koniec naszych "przygód" przed urlopem
ApropoDefacto napisał(a):Ja to bym podziękował za zakwaterowanie u takiego kombinatora Booking wam powinien znaleźć coś innego i oni powinni pokryć różnice w cenie. W końcu Wy rezerwowaliście przez B i co was to obchodzi, że gość robił jakiś problem ? Booking bierze prowizję i niech oni ogarniają ten temat Życzę Ci aby obyło się bez przygód ale skoro gość już raz coś kombinował, to kto wie co jeszcze może wymyślić...
Zameldowanie i odbiór kluczy
Zanim wyjedziesz, skontaktuj się z właścicielem obiektu pod numerem +385......... , aby ustalić miejsce odbioru kluczy. Koniecznie skontaktuj się z właścicielem obiektu i poinformuj go o godzinie zameldowania – dzięki temu możesz mieć pewność, że ktoś otworzy Ci drzwi.
Dżejan napisał(a):zarezerwowałem nocleg tranzytowy w rejonie Otocaca i w rezerwacji mam coś takiego:Zameldowanie i odbiór kluczy
Zanim wyjedziesz, skontaktuj się z właścicielem obiektu pod numerem +385......... , aby ustalić miejsce odbioru kluczy. Koniecznie skontaktuj się z właścicielem obiektu i poinformuj go o godzinie zameldowania – dzięki temu możesz mieć pewność, że ktoś otworzy Ci drzwi.
a ja ani me ani be po chorwacku ani angielsku, czy naprawdę konieczne jest dzwonienie?
rezerwacja jest w jakiejś wiosce w prywatnym domu...
prędzej może smsa mógłbym napisać tylko nie wiem czy ten numer tel. to komórka
Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje