maxredaktor napisał(a):Booking może mieć nieaktualne informacje. W maju ubiegłego roku szukałem noclegu w okolicy Sandomierza. Znalazłem fajny pensjonat, właśnie przez ten serwis. Booking jednak twierdził, że z wolnych pokoi jest tylko jedna dwójka, a ja chciałem trzyosobowy. Zadzwoniłem tam i się okazało, że mają wszystkie pokoje wolne z wyjątkiem... jednej dwójki.
Aha, cena była taka sama i przez Booking, i bezpośrednio w pensjonacie.
A to zdarza się często i wynika z faktu, że booking/hrs/itp. rezerwuje w obiekcie wybrane pokoje, apartamenty, studia i to właśnie je sprzedaje. Jak wszystkie wyprzeda, lub wybrany typ (np. pokoje 2-os) to wtedy jest informacja, że "obiekt nie posiada w wybranym terminie pokoi spełniających kryteria". A w większości przypadków właściciele hotelu/obiektu nie oddaje do dyspozycji bookingu/hrs/itp wszystkich swoich pokoi... Więc jak zależy nam na danym obiekcie, to warto sprawdzić dostępność bezpośrednio w obiekcie.
Informacja pełna, bo właśnie z bookingu - firmowo dużo u nich rezerwuję, właśnie dzięki możliwości bezkosztowe anulacji. I co ciekawe, kilka razy zamiast numeru karty kredytowej przez przypadek podałam debetowej (firmowe karty były identyczne) i rezerwacja też przeszła i otrzymałam potwierdzenie rezerwacji i rzeczywiście było zarezerwowane.