Od kilku lat jeżdżę tylko z booking
Raz miałam sytuację w Polsce , w górach, ze pani zadzwoniła, że system źle nas oznaczył i nie ma pokoju, znalazła dla nas pokój w tej samej cenie, o takim samym standardzie dwa domy dalej, ale bez śniadania, które u niej był w cenie, więc zaproponowała tam nocleg, a do niej żebyśmy przyszli na śniadanie, oczywiście bez problemu się zgodziliśmy, wszystko odbyło się w zgodnej atmosferze. Po powrocie booking poprosił o wyjaśnienie, widocznie pani musiała to zgłosić, wyjaśniliśmy, powiedzieliśmy, że wszystko za wspólną zgodą, i nic się nie stało, jesteśmy zadowoleni, a ludzie są tylko ludźmi i nic się nie stało.
Druga sytuacja z przed kilku dni, zarezerwowałam pokój na przyszły rok, również w Polsce, w górach, na drugi dzień informacja z booking, że coś się stało i nie mogę mieć tego pokoju, znaleźli podobny, w wyższej cenie, mam wziąć rachunek, po powrocie zwrócą różnicę.
Rezerwacje w Chorwacji zawsze były super, tutaj tez tylko raz zaszła pomyłka, zarezerwowałam pod koniec sierpnia pokój na następny rok, za śmieszną cenę 1000 zł na 8 dni, po godzinie zadzwoniła do mnie właścicielka z prośbą o anulowanie, bo zaszła pomyłka, i ona jeszcze nie wprowadziła cen na przyszły rok, bardzo prosiła o anulowanie, oczywiście zgodziłam się, bo faktycznie cena byłą podejrzanie niska na ten standard i miejsce. Fakt, pewnie mogłam nie anulować, i booking by rozwiązywał sprawę, ale wiedziałam że coś było nie tak, potem sprawdziłam cenę w tym okresie i była 3000 zł