Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

REVOLUT - karta wielowalutowa

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
pawel_nowy
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 186
Dołączył(a): 26.05.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawel_nowy » 01.07.2018 14:54

Jest problem z tymi krartami. Tu jest artykuł ---> https://www.money.pl/gospodarka/wiadomo ... 1601250433
zimarek
Odkrywca
Posty: 97
Dołączył(a): 27.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) zimarek » 01.07.2018 15:30

Na FB tłumaczą, że wszystkie zablokowane środki zostaną wkrótce zwrócone, ciekawe ile potrwa awaria ;)
Lechoo
Cromaniak
Posty: 1418
Dołączył(a): 13.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Lechoo » 01.07.2018 15:45

Dzisiaj tankowalem i pierwsza transakcja odrzucona, za drugim razem poszło, a środki pobralo 2 razy z konta. Godzi e później w sklepie wszystko poszło ok.
Seeman
Globtroter
Posty: 36
Dołączył(a): 17.06.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) Seeman » 01.07.2018 17:52

Na pierwszej stronie gazeta pl

Duża awaria Revolut. Klienci mają trudności z płatnościami.

"Niektórzy klienci piszą jednak, że wciąż nie mogą dokonać płatności za pośrednictwem karty Revolut. Jeśli nie jest to konieczne, sugerujemy wstrzymać się realizowaniem transakcji do poniedziałku, aby mieć pewność, że awaria została naprawiona."


"Firma potwierdziła, że zmaga się obecnie z problemami technicznymi i pracuje nad ich rozwiązaniem. Z informacji opublikowanych na profilu Revolut na Twitterze wynika, że problem z "firmą trzecią", z która Revolut współpracuje przy realizowaniu płatności.

"Jeśli twoja płatność zostanie odrzucona, twoje środki zostaną automatycznie zwrócone wkrótce" - czytam w krótkim komunikacie opublikowanym przez Revolut.

O awarii Revolut informuje również za pośrednictwem swojej aplikacji mobilnej. Niestety nie wiemy, jak długo potrwają problemy z płatnościami. I kiedy sytuacja wróci do normy."
shpath
Globtroter
Posty: 56
Dołączył(a): 22.06.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) shpath » 01.07.2018 18:15

W aplikacji jest już informacja, że usterka została usunięta i nie powinno być już takich problemów z płatnościami.

Edit:
A po kilku minutach zmiana komunikatu, że problemy nadal jednak mogą występować przy płatnością kartą. Komunikaty zmieniają się co chwilę (raz na TAK raz na NIE) i nie podoba mi się to, bowiem wprowadzają ludzi w błąd. Nie powinni tak robić.
dominikzw
Croentuzjasta
Posty: 390
Dołączył(a): 19.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominikzw » 01.07.2018 18:54

A gdzie w aplikacji widzisz informacje taka? bo ja u siebie nie widzę
zimarek
Odkrywca
Posty: 97
Dołączył(a): 27.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) zimarek » 01.07.2018 19:01

Jest info, że wszystko powinoo być ok.
Załączniki:
Capture+_2018-07-01-19-59-45.png
jolcix
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 424
Dołączył(a): 11.12.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) jolcix » 01.07.2018 19:04

Też mam informacje że wszystko ok
dominikzw
Croentuzjasta
Posty: 390
Dołączył(a): 19.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominikzw » 01.07.2018 19:25

A ja nie mam, moze dlatego ze jeszcze karty nie uzywalem pierwszy raz...
Ten komunikat macie zaraz jak sie zalogujecie do aplikacji czy gdzies trzeba wejsc zeby to sie pojawilo?
Marcinusik
Croentuzjasta
Posty: 257
Dołączył(a): 31.07.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Marcinusik » 01.07.2018 21:24

dominikzw napisał(a):A ja nie mam, moze dlatego ze jeszcze karty nie uzywalem pierwszy raz...
Ten komunikat macie zaraz jak sie zalogujecie do aplikacji czy gdzies trzeba wejsc zeby to sie pojawilo?


Informacja jest u osób które użyły i aktywowały kartę. U mnie zaraz po zalogowaniu na głównej stronie jest informacja jakoś od 19:30 że już wszystko działa i że środki zablokowane zwrócą itd bla bla bla ;)
U Ciebie @dominikzw w tym miejscu jest informacja abyś użył karty pierwszy raz. Tak jak u mojej żonki bo ona czeka na kartę ;)

Dajcie znać czy dostaniecie zwrot tych podwójnie pobranych kwot.
U mnie wygląda to tak.
Załączniki:
Screenshot_20180701-221724.png
dominikzw
Croentuzjasta
Posty: 390
Dołączył(a): 19.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominikzw » 01.07.2018 21:32

Marcin - dzięki , zgadza się. Ja jeszcze jej nie użyłem i dlatego nie mam informacji
Bartolski
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 525
Dołączył(a): 22.07.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bartolski » 01.07.2018 22:55

Marcinusik napisał(a):
dominikzw napisał(a):A ja nie mam, moze dlatego ze jeszcze karty nie uzywalem pierwszy raz...
Ten komunikat macie zaraz jak sie zalogujecie do aplikacji czy gdzies trzeba wejsc zeby to sie pojawilo?


Informacja jest u osób które użyły i aktywowały kartę. U mnie zaraz po zalogowaniu na głównej stronie jest informacja jakoś od 19:30 że już wszystko działa i że środki zablokowane zwrócą itd bla bla bla ;)
U Ciebie @dominikzw w tym miejscu jest informacja abyś użył karty pierwszy raz. Tak jak u mojej żonki bo ona czeka na kartę ;)

Dajcie znać czy dostaniecie zwrot tych podwójnie pobranych kwot.
U mnie wygląda to tak.

Wróciło im czy nie?? dziwna sprawa...
Lechoo
Cromaniak
Posty: 1418
Dołączył(a): 13.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Lechoo » 02.07.2018 05:34

Kasa ma wrócić w ciągu 24h licząc od wczoraj, od godziny 19. Czyli dzisiaj do 19 powinna byc.
krasiu666
Cromaniak
Posty: 830
Dołączył(a): 08.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) krasiu666 » 02.07.2018 07:31

Cześć
Płacąc w Cro kartą Revolut muszę mieć na koncie karty, Euro, $, Funt lub Pln bo jak widzę Kun nie da się bezpośrednio zakupić i mieć je na koncie?
Czy coś przegapiłem?
dominikzw
Croentuzjasta
Posty: 390
Dołączył(a): 19.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominikzw » 02.07.2018 07:35

Musisz mieć na koncie jakąś walutę, najlepiej PL , chyba że zostało Ci z innych transakcji jakieś inne waluty to wtedy ewentualnie. Bo tak to bez sensu wpłacać PLN , wymieniać na Euro, płacić w Chorwacji w kunach. Wpłacasz PLN - przelicza Ci z automatu na kuny i po temacie.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne

cron
REVOLUT - karta wielowalutowa - strona 21
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone
Jakie dane przetwarzamy i w jakim celu?

Serwis internetowy Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje pliki cookie i pokrewne technologie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów (np. utrzymują sesję użytkownika). Ponadto, pliki cookie mogą być założone i wraz z innymi metodami zbierania preferencji wykorzystywane przez naszych zaufanych partnerów w celu wyświetlenia Ci reklam spersonalizowanych oraz do celów statystycznych. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie i treści spersonalizowane, możesz jednakże wyłączyć niektóre z plików cookies. Ewentualnie, możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Jeśli masz u nas konto, możemy również przetwarzać wprowadzone przez Ciebie dane, które zostały zapisane w Twoim profilu (e-mail oraz nick użytkownika są niezbędne do posiadania konta, pozostałe dane są wprowadzane dobrowolnie). Nie musisz się jednak martwić, jakiekolwiek dane wprowadzone przez Ciebie do bazy cro.pl nie będą bez Twojej zgody przekazane innym podmiotom (poza sytuacjami, które są wymagane przez prawo) i służą jedynie do korzystania z serwisu cro.pl. Nie odsprzedamy więc Twojego e-maila ani innej zapisanej w profilu danej żadnemu zewnętrznemu podmiotowi. Szczegółowe informacje znajdziesz w polityce prywatności oraz Regulaminie.

akceptuję, przejdź do serwisu
ustawienia cookies