Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

REVOLUT - karta wielowalutowa

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
empire13
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2135
Dołączył(a): 26.06.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) empire13 » 13.02.2022 20:37

Mój syn jedzie na wycieczkę szkolną do Hiszpanii.
Zastanawiam się nad kartą wielowalutową dla nieletniej osoby. Wystarczy samo euro.
Jest w PL coś sensownego dedykowanego dla niepełnoletnich czy iść w revoluta?
skrzys
Croentuzjasta
Posty: 154
Dołączył(a): 19.06.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) skrzys » 13.02.2022 23:52

A Zen? Porównywałeś?
empire13
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2135
Dołączył(a): 26.06.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) empire13 » 14.02.2022 01:29

skrzys napisał(a):A Zen? Porównywałeś?

Jakiś rok temu gdy szukałem drugiej karty dla siebie (revoluta już mam). Ostatecznie zdecydowałem się na curve.
brachol
Podróżnik
Posty: 24
Dołączył(a): 23.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) brachol » 02.05.2022 15:55

Ktoś się orientuje co zmieni się od 1 lipca jak fintech zostanie wchłonięty przez bank? Jakieś opłaty w podstawowym pakiecie?
pozdrawiam
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 02.05.2022 16:17

brachol napisał(a):Ktoś się orientuje co zmieni się od 1 lipca jak fintech zostanie wchłonięty przez bank? Jakieś opłaty w podstawowym pakiecie?

Revolut twierdzi, że w kwestii opłat nic się nie zmienia.
Natomiast można przypuszczać, że będą problemy z wypłatami z bankomatów Sbierbanku ;)
empire13
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2135
Dołączył(a): 26.06.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) empire13 » 18.05.2022 14:45

https://zaradnyfinansowo.pl/karta-za-granica/

Zastanawia mnie poniższy fragment:
"Nowo wydawane karty Revolut są już rozpoznawane przez bankomaty Euronet, jako lokalne i nie jest pobierana prowizja surcharge od wypłaty."

Spotkaliście się z tym?
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2429
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 18.05.2022 15:21

empire13 napisał(a):https://zaradnyfinansowo.pl/karta-za-granica/

Zastanawia mnie poniższy fragment:
"Nowo wydawane karty Revolut są już rozpoznawane przez bankomaty Euronet, jako lokalne i nie jest pobierana prowizja surcharge od wypłaty."

Spotkaliście się z tym?


Za 2 dni ma przyjść do mnie ta nowa karta, więc przetestuję ją na pierwszym lepszym Euronecie.
wiola2012
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2752
Dołączył(a): 26.07.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) wiola2012 » 18.05.2022 15:41

empire13 napisał(a):https://zaradnyfinansowo.pl/karta-za-granica/

Zastanawia mnie poniższy fragment:
"Nowo wydawane karty Revolut są już rozpoznawane przez bankomaty Euronet, jako lokalne i nie jest pobierana prowizja surcharge od wypłaty."

Spotkaliście się z tym?

Może nowe tak, jeszcze jej nie aktywowałam, wymienili mi miesiąc temu. W Rumunii (lipiec 2021), chciałam skorzystać z bankomatu Euronetu, niestety naliczało mi dużą prowizję.
empire13
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2135
Dołączył(a): 26.06.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) empire13 » 18.05.2022 17:24

No to czekam na testy :)
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 19.05.2022 12:26

wiola2012 napisał(a):
empire13 napisał(a):https://zaradnyfinansowo.pl/karta-za-granica/

Zastanawia mnie poniższy fragment:
"Nowo wydawane karty Revolut są już rozpoznawane przez bankomaty Euronet, jako lokalne i nie jest pobierana prowizja surcharge od wypłaty."

Spotkaliście się z tym?

Może nowe tak, jeszcze jej nie aktywowałam, wymienili mi miesiąc temu. W Rumunii (lipiec 2021), chciałam skorzystać z bankomatu Euronetu, niestety naliczało mi dużą prowizję.

W Chorwacji bankomaty Euronetu też naliczają wysoka prowizję, ale podejrzewam, że w tej zapowiadanej zmianie chyba chodzi o coś innego.
W zeszłym roku Polacy skarżyli się, że przy wypłatach z bankomatów Euronetu w Polsce, też mają potrącaną prowizję!
Revolut obiecywał, że ten problem rozwiąże, być może komunikat dotyczy właśnie tego problemu.
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2429
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 19.05.2022 13:12

Chris_M napisał(a):W Chorwacji bankomaty Euronetu też naliczają wysoka prowizję, ale podejrzewam, że w tej zapowiadanej zmianie chyba chodzi o coś innego.
W zeszłym roku Polacy skarżyli się, że przy wypłatach z bankomatów Euronetu w Polsce, też mają potrącaną prowizję!
Revolut obiecywał, że ten problem rozwiąże, być może komunikat dotyczy właśnie tego problemu.


Przecież Revolut jest kartą wielowalutową, firma jest z UK, a bank z LItwy - więc kraj wypłaty nie ma tu żadnego znaczenia.
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 19.05.2022 14:41

marekkowalak napisał(a):
Chris_M napisał(a):W Chorwacji bankomaty Euronetu też naliczają wysoka prowizję, ale podejrzewam, że w tej zapowiadanej zmianie chyba chodzi o coś innego.
W zeszłym roku Polacy skarżyli się, że przy wypłatach z bankomatów Euronetu w Polsce, też mają potrącaną prowizję!
Revolut obiecywał, że ten problem rozwiąże, być może komunikat dotyczy właśnie tego problemu.


Przecież Revolut jest kartą wielowalutową, firma jest z UK, a bank z LItwy - więc kraj wypłaty nie ma tu żadnego znaczenia.

Ale poprzednio (przed wystąpieniem GB z UE) każdy polski użytkownik miał swoje złotówkowe konto w którymś z polskich banków ( już nie pamiętam w którym, bo to był jakiś mało znany bank), jego rachunek miał polski numer IBAN, więc te wypłaty zgodnie z regulaminem powinny być traktowane jako bankomatowa wypłata polskich środków z konta w polskim banku przy pomocy polskiej karty.
I tak to faktycznie działało, ale tylko przy wypłatach z bankomatów innych niż Euronet.
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 26.05.2022 13:51

Podaję z kronikarskiego obowiązku:

Właśnie Revolut rozesłał do swoich klientów informację o możliwości założenia konta z polskim numerem IBAN w Aion Bank Polska.

Zmień numer IBAN na polski

Odkryj nowe możliwości, jakie niesie ze sobą polski IBAN

Jako polski klient Revolut Payments UAB do obsługi konta w EUR używasz obecnie litewskiego numeru IBAN. Dzięki współpracy z Aion Bank Polska możesz w końcu zmienić swój numer IBAN na polski.

Co należy zrobić?

Wejdź w powyższy link lub uruchom aplikację Revolut, przejdź do ekranu głównego i wejdź w zakładkę Konta. Wybierz PLN i postępuj zgodnie z wyświetloną instrukcją.

Do czego przydaje się polski IBAN?

Dane polskiego rachunku lokalnego IBAN umożliwiają:
•wypłatę wynagrodzenia bezpośrednio na konto Revolut;
•uniknięcie dodatkowych formalności stosowanych w przypadku zagranicznych numerów IBAN;
•płacenie za media bezpośrednio z konta Revolut.
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2429
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 26.05.2022 13:55

Wszedłem na Revolut, wybrałem zakładkę konta, wybrałem PLN - nic mi się nie wyświetla.

EDIT: właśnie przed chwilą przyszła wiadomość na telefon - i już mam polski numer konta :D
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 26.05.2022 16:43

marekkowalak napisał(a):Wszedłem na Revolut, wybrałem zakładkę konta, wybrałem PLN - nic mi się nie wyświetla.

Ja tę wiadomość dostałem dzisiaj jako e-maila zatytułowanego "Kwalifikujesz się do otrzymania polskiego numeru IBAN".
Zapewne rozsyłają stopniowo, dzisiaj ten e-mail przyszedł do mnie i do mojej żony, na pewno też dostaniesz go w najbliższym czasie.

PS:
Powyższą odpowiedź udało mi się wysłać dopiero teraz, gdyż przy każdej próbie jej wysłania wyświetlał mi się komunikat o treści "Błąd ogólny".
Po uzyskaniu supportu od Admina wyjaśniło się, że przyczyną była ikona polskiej flagi umieszczona za słowem "IBAN" w skopiowanym przeze mnie i wklejonym tutaj oryginalnym tytule e-maila.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
REVOLUT - karta wielowalutowa - strona 102
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone