Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

REVOLUT - karta wielowalutowa

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Garo&Justa
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1053
Dołączył(a): 11.05.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) Garo&Justa » 12.06.2018 18:40

Dzięki, na logikę faktycznie tak powinno być.
Przetestuję w sierpniu ale pewnie do tego czasu zasypiecie nas informacjami jakmto.w rzeczywistości jest.
officeman
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 49
Dołączył(a): 05.03.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) officeman » 12.06.2018 18:50

Ku przestrodze !!!

Właśnie Revolut zablokowało moje konto z powodów bezpieczeństwa i analizuje.
stało się to po próbie przelewu na własne konto eur w innym banku

.. i ok maja jakieś pytania, w porządku - ale każą czekać na rozmowę z konsultantem 16 godzin!
śmiech na sali, a jak sie coś takiego wydarzy podczas urlopu? to na pewno nie może byc wasza jedyna karta

czytając forum Revolut, wygląda na to że nie jestem jedynym z takim problemem
Marcinusik
Croentuzjasta
Posty: 257
Dołączył(a): 31.07.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Marcinusik » 12.06.2018 19:19

officeman napisał(a):Ku przestrodze !!!

Właśnie Revolut zablokowało moje konto z powodów bezpieczeństwa i analizuje.
stało się to po próbie przelewu na własne konto eur w innym banku

.. i ok maja jakieś pytania, w porządku - ale każą czekać na rozmowę z konsultantem 16 godzin!
śmiech na sali, a jak sie coś takiego wydarzy podczas urlopu? to na pewno nie może byc wasza jedyna karta

czytając forum Revolut, wygląda na to że nie jestem jedynym z takim problemem


no to niezły bigos :/ Masz już wszystko zweryfikowane? Aktywowane? Płaciłeś tą kartą?

No konsultant w tym Revolut to jak na razie porażka. Wczoraj o 14:19 poprosiłem o rozmowę z żywym konsultantem to rano sprawdziłem i odezwał się po 3 rano :O

Jak najbardziej nie może być to jedna karta.
Ja będę miał kartę swoją a żona swoją bankową a oprócz tego dwie karty Revolut.

Nie dziwne, że przy takiej ilości użytkowników nie jesteś sam z takim problemem. Nie ma takiej firmy mającej miliony klientów gdzie nie ma problemów i 100% klientów jest zadowolonych. Mam nadzieję, że szybko Ci to odblokują i koniecznie daj znać jak to się skończyło :cry:

Na szczęście jadę dopiero w drugiej połowie sierpnia i jeszcze sporo czasu na rozwianie kilku wątpliwości.
officeman
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 49
Dołączył(a): 05.03.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) officeman » 12.06.2018 19:48

Marcinusik napisał(a):
officeman napisał(a):Ku przestrodze !!!

Właśnie Revolut zablokowało moje konto z powodów bezpieczeństwa i analizuje.
stało się to po próbie przelewu na własne konto eur w innym banku

.. i ok maja jakieś pytania, w porządku - ale każą czekać na rozmowę z konsultantem 16 godzin!
śmiech na sali, a jak sie coś takiego wydarzy podczas urlopu? to na pewno nie może byc wasza jedyna karta

czytając forum Revolut, wygląda na to że nie jestem jedynym z takim problemem


no to niezły bigos :/ Masz już wszystko zweryfikowane? Aktywowane? Płaciłeś tą kartą?

No konsultant w tym Revolut to jak na razie porażka. Wczoraj o 14:19 poprosiłem o rozmowę z żywym konsultantem to rano sprawdziłem i odezwał się po 3 rano :O

Jak najbardziej nie może być to jedna karta.
Ja będę miał kartę swoją a żona swoją bankową a oprócz tego dwie karty Revolut.

Nie dziwne, że przy takiej ilości użytkowników nie jesteś sam z takim problemem. Nie ma takiej firmy mającej miliony klientów gdzie nie ma problemów i 100% klientów jest zadowolonych. Mam nadzieję, że szybko Ci to odblokują i koniecznie daj znać jak to się skończyło :cry:

Na szczęście jadę dopiero w drugiej połowie sierpnia i jeszcze sporo czasu na rozwianie kilku wątpliwości.


napisałem na forum, i przez aplikację - zrobiłem szum i po godzinie odblokowali

ponieważ nic nie weryfikowali i nie sprawdzali przed odblokowaniem to niestety smutny wniosek jest taki że ich automatyczny system bezpieczeństwa działa wadliwie i wiedzą o tym.

kilka praktycznych rad:
1.
na forum revolut https://community.revolut.com/ wywołujcie i proście o pomoc bezpośrednio gościa @AndreasK - to pracownik i administrator forum - nie ma wielu zgloszeń bo ludzie przeważnie grzecznie czekają
2.
w aplikacji na czacie co kilka minut wpisujcie "Live Agent" (bez ") - dzięki czemu dostaniecie szybszy kontakt

pozdrawiam
Garo&Justa
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1053
Dołączył(a): 11.05.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) Garo&Justa » 12.06.2018 19:51

Ktoś już w tym wątku miał blokadę konta.
Wychodzi na to że firma lubi dostawać przelewy ale w drugą stronę już się nie kwapi.
Nie skreślamy, za dużo pozytywów i zadowolonych ludzi. Wiszą na Revolutem wielkie nadzory z UK i UE, zapewne wielokrotnie większe niż nasz KNF i nikt nie wydał choć raz żadnego ostrzeżenia.
My jako nacja jesteśmy podejrzliwi a z pewnością już roczniki lat 70 (jak ja ;) ) ale to akurat zaletą.
Póki co jest dobrze.
officeman
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 49
Dołączył(a): 05.03.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) officeman » 12.06.2018 19:56

no pewnie że tak, starają się teraz o licencję europejską.

a na obronę revoluta powiem że na forum znalazłem wpis gościa który zgłosił, że z jego karty ktos, w sposob nieautoryzowany, pobrał kasę, na co pracownik od razui bez zbędnej gadaniny poprosił o namiar na konto w celu refundacji tych kosztów

też lata 70 ;)
zimarek
Odkrywca
Posty: 97
Dołączył(a): 27.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) zimarek » 12.06.2018 20:17

Miałem również blokadę konta, poczekaj spokojnie zweryfikują czy to Twoje karty i konto, z którego było "doładowanie" Wystarczy podać im 4 cyfry, które są dołączone do "tytułu pobrania" na Revolut i po kłopocie. Napisz do nich na czacie w aplikacji, możesz również na FB ;)
Marcinusik
Croentuzjasta
Posty: 257
Dołączył(a): 31.07.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Marcinusik » 12.06.2018 21:06

@officeman to super, że Ci odblokowali i dzięki za cenne uwagi co do kontaktowania się z nimi :D

Dzięki temu wątkowi sporo się tu dowiedzieliśmy i pewnie jeszcze dowiemy ;)

Ja z niecierpliwością czekam na jakieś relacje cropelkowiczów revolutionistów bezpośrednio z Chorwacji ;)

Mnie szczególnie interesuje płatność kartą w terminalach. Chodzi o to, że czasem płacąc wyskakuje wybór waluty i trzeba wybierać aby płatność odbyła się w walucie w jakiej coś kupujemy. Czyli w Cro to HRK.
Nie wiem jak to wygląda i fajnie jak ktoś to opisze. Na co patrzeć i kiedy coś kliknąć aby odrzucić płatność w innej walucie niż HRK w Cro lub jeśli a Austrii zamiast Euro wyskoczy płatność w GBP. ;)
juveadamo
Globtroter
Posty: 40
Dołączył(a): 09.06.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) juveadamo » 14.06.2018 17:00

Dzisiaj pierwszy raz chciałem zapłacić kartą revolut, akurat byłem na orlenie.
Zakupy na kwotę 53 zł z groszami. Na terminalu wyskoczyła kwota w funtach, chyba 11,7. Mówię do kasjera, że chcę zapłacić w złotówkach i co mam przycisnąć na terminalu. On mówi, że zmieni mi walute na PLN na komputerze ale coś chyba mu nie wyszło bo zapłaciłem w funtach (na zł wyszło ponad 57 zł). Jakby ktoś napisał co trzeba zrobić jak kwota na terminalu wyskoczy w funtach.
dareksi
Croentuzjasta
Posty: 127
Dołączył(a): 16.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) dareksi » 14.06.2018 18:18

Dziś, próbowałem testowo wybrać 200EUR w polskim bankomacie Euronet. Zasiliłem rachunek Revolut kwotą 900zł (kurs EUR w aplikacji to ok. 4,27zł), oczywiście pojawiła się ona za kilka sekund. Za chwilę po przeklikaniu bankomat stwierdził brak odpowiedniej kwoty na koncie. W historii aplikacji widnieje nieudana operacja na kwotę 8O, 951,82zł (195,60£). Bez wdawania się w szczegóły, kurs takiej wymiany to 4,7591zł za 1EUR.
El mariano Italiano
Odkrywca
Posty: 69
Dołączył(a): 18.12.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) El mariano Italiano » 14.06.2018 18:57

dareksi napisał(a):Dziś, próbowałem testowo wybrać 200EUR w polskim bankomacie Euronet. Zasiliłem rachunek Revolut kwotą 900zł (kurs EUR w aplikacji to ok. 4,27zł), oczywiście pojawiła się ona za kilka sekund. Za chwilę po przeklikaniu bankomat stwierdził brak odpowiedniej kwoty na koncie. W historii aplikacji widnieje nieudana operacja na kwotę 8O, 951,82zł (195,60£). Bez wdawania się w szczegóły, kurs takiej wymiany to 4,7591zł za 1EUR.

A czy przypadkiem, wypłacając w Polsce z Euronetu, nie płacisz za Euro po kursie Euronetu?
dangru
Odkrywca
Posty: 110
Dołączył(a): 23.05.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) dangru » 14.06.2018 19:04

dareksi napisał(a):Dziś, próbowałem testowo wybrać 200EUR w polskim bankomacie Euronet. Zasiliłem rachunek Revolut kwotą 900zł (kurs EUR w aplikacji to ok. 4,27zł), oczywiście pojawiła się ona za kilka sekund. Za chwilę po przeklikaniu bankomat stwierdził brak odpowiedniej kwoty na koncie. W historii aplikacji widnieje nieudana operacja na kwotę 8O, 951,82zł (195,60£). Bez wdawania się w szczegóły, kurs takiej wymiany to 4,7591zł za 1EUR.


951,82/195,6 =4,866 ale za jednego funta a nie euro .Wszystko się zgadza .Z krajowego bankomatu to max 800 zł.
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 108172
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 14.06.2018 19:08

dareksi napisał(a):Dziś, próbowałem testowo wybrać 200EUR w polskim bankomacie Euronet. Zasiliłem rachunek Revolut kwotą 900zł (kurs EUR w aplikacji to ok. 4,27zł), oczywiście pojawiła się ona za kilka sekund. Za chwilę po przeklikaniu bankomat stwierdził brak odpowiedniej kwoty na koncie. W historii aplikacji widnieje nieudana operacja na kwotę 8O, 951,82zł (195,60£). Bez wdawania się w szczegóły, kurs takiej wymiany to 4,7591zł za 1EUR.

1 euro czy jeden funt. :?:
dareksi
Croentuzjasta
Posty: 127
Dołączył(a): 16.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) dareksi » 14.06.2018 19:09

El mariano Italiano napisał(a):
dareksi napisał(a):Dziś, próbowałem testowo wybrać 200EUR w polskim bankomacie Euronet. Zasiliłem rachunek Revolut kwotą 900zł (kurs EUR w aplikacji to ok. 4,27zł), oczywiście pojawiła się ona za kilka sekund. Za chwilę po przeklikaniu bankomat stwierdził brak odpowiedniej kwoty na koncie. W historii aplikacji widnieje nieudana operacja na kwotę 8O, 951,82zł (195,60£). Bez wdawania się w szczegóły, kurs takiej wymiany to 4,7591zł za 1EUR.

A czy przypadkiem, wypłacając w Polsce z Euronetu, nie płacisz za Euro po kursie Euronetu?

Najpewniej tak jest, napisałem aby ktoś się nie łudził że wybierze tanio EUR w polskim bankomacie. Gdybym przelał większą kwotę (powyżej 951,82zł) pewnie wypłata by się udała po niezbyt satysfakcjonującym kursie 4,7591zł.

Wyciąg z regulaminu Euronet,
"Wypłata gotówki w euro realizowana jest przez Euronet 360 Finance Limited, spółkę zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii, która nie pobiera opłaty za swoją usługę. Usługa dostępna jest dla kart, których waluta rozliczeniowa jest inna niż euro. Kurs wymiany jest przedstawiany przy wyborze kwoty wypłaty oraz dostępny jest w telefonicznym centrum obsługi klienta euronet 801 324 024 lub (22) 519 77 71 (obowiązują standardowe stawki operatora). Nie ma możliwości wnoszenia roszczeń wobec wydawcy karty ani systemu kart płatniczych, pod którego auspicjami wydana jest karta.Poprzez skorzystanie z usługi potwierdzam i akceptuję, że wydawca karty może obciążyć opłatami mój rachunek. Regulamin dostępny jest na ekranie oraz na stronie http://www.euronetpolska.pl"
dareksi
Croentuzjasta
Posty: 127
Dołączył(a): 16.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) dareksi » 14.06.2018 19:15

Janusz Bajcer napisał(a):
dareksi napisał(a):Dziś, próbowałem testowo wybrać 200EUR w polskim bankomacie Euronet. Zasiliłem rachunek Revolut kwotą 900zł (kurs EUR w aplikacji to ok. 4,27zł), oczywiście pojawiła się ona za kilka sekund. Za chwilę po przeklikaniu bankomat stwierdził brak odpowiedniej kwoty na koncie. W historii aplikacji widnieje nieudana operacja na kwotę 8O, 951,82zł (195,60£). Bez wdawania się w szczegóły, kurs takiej wymiany to 4,7591zł za 1EUR.

1 euro czy jeden funt. :?:

Za 200EUR wyszło 951,82zł, a więc 4,7591zł za 1EUR. Funty ( 195,60£ ) podane są drobnym drukiem, chyba tylko informacyjnie, nie mam subkonta w funtach.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
REVOLUT - karta wielowalutowa - strona 11
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone