Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

REVOLUT - karta wielowalutowa

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 26.07.2021 23:11

roman6 napisał(a):Edit: Przelewy do innych użytkowników Revolut (P2P) lub na konta zewnętrzne w ramach SEPA pozostaną bezpłatne.
SEPA - Jednolity Obszar Płatności w Euro
Czy zatem każdy przelew w euro (w z Państwa do Państwa należącego do tego obszaru) jest w revolucie bezpłatny?

Też szukałem odpowiedzi na to pytanie, ale nie znalazłem. Znalazłem tylko informację na temat "przelewu NATYCHMIASTOWEGO SEPA" - https://www.revolut.com/pl-PL/help/doko ... stowy-sepa
ale tam też nie było żadnych konkretnych informacji n/t opłat od przelewów SEPA.
grzechul3
Odkrywca
Posty: 78
Dołączył(a): 22.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) grzechul3 » 27.07.2021 05:10

A używa ktoś ZENA W cro?
fly
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1416
Dołączył(a): 16.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) fly » 27.07.2021 06:29

Chris_M napisał(a):
roman6 napisał(a):Edit: Przelewy do innych użytkowników Revolut (P2P) lub na konta zewnętrzne w ramach SEPA pozostaną bezpłatne.
SEPA - Jednolity Obszar Płatności w Euro
Czy zatem każdy przelew w euro (w z Państwa do Państwa należącego do tego obszaru) jest w revolucie bezpłatny?

Też szukałem odpowiedzi na to pytanie, ale nie znalazłem. Znalazłem tylko informację na temat "przelewu NATYCHMIASTOWEGO SEPA" - https://www.revolut.com/pl-PL/help/doko ... stowy-sepa
ale tam też nie było żadnych konkretnych informacji n/t opłat od przelewów SEPA.

...
https://blog.revolut.com/swift-sepa-how ... ally-work/
vin
Croentuzjasta
Posty: 321
Dołączył(a): 12.05.2021

Nieprzeczytany postnapisał(a) vin » 27.07.2021 07:18

grzechul3 napisał(a):A używa ktoś ZENA W cro?

dwie strony temu odpowiadałem na podobne pytanie :)
revolut-karta-wielowalutowa-t54002-1425.html#p2225519
grzechul3
Odkrywca
Posty: 78
Dołączył(a): 22.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) grzechul3 » 27.07.2021 16:56

vin napisał(a):
grzechul3 napisał(a):A używa ktoś ZENA W cro?

dwie strony temu odpowiadałem na podobne pytanie :)
revolut-karta-wielowalutowa-t54002-1425.html#p2225519

Dziękuję o. To. Mi właśnie chodziło. Wygląda ze zen całkiem ook
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 27.07.2021 22:42

mchrob napisał(a):Zawsze możesz przelać innemu forumowiczowi (który będzie wkrótce korzystał z Revoluta) na jego Revolut (bezpłatnie) a on Ci zrobi przelew na konto. Jakby co służę pomocą jeśli mi ufasz. Wyjeżdżam w przyszłym tygodniu więc i tak będę go doładowywał. ;) Jakby co pisz na pv.

Dzięki za ofertę pomocy, ale nie byłem w stanie z niej skorzystać, gdyż przez ponad dobę nie miałem żadnego dostępu do swojego konta Revolut; przy każdej próbie zalogowania, po wpisaniu kodu PIN aplikacja samoczynnie się zamykała wyświetlając przy tym komunikat: "Aplikacja Revolut została zamknięta".
Na szczęście udało mi się już wydać dużą część pieniędzy z konta poprzez zakupy przy pomocy karty płatniczej, ale moja cierpliwość już się wyczerpała i nie mam zamiaru już dłużej korzystać z usług tej firmy-krzak.

PS:
Wszedłem na Google Play i poczytałem opinie użytkowników tej aplikacji; osób, które mają takie same problemy jak ja, są dziesiątki, jeśli nie setki!
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 29.07.2021 14:50

Taka ciekawostka odnosnie Revoluta:
"Doładowanie konta Revolut nie zawsze się uda. Są problemy z autoryzacją niektórych transakcji" - https://www.cashless.pl/10315-dlaczego- ... ta-revolut
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2429
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 29.07.2021 16:58

Chris_M napisał(a):Taka ciekawostka odnosnie Revoluta:
"Doładowanie konta Revolut nie zawsze się uda. Są problemy z autoryzacją niektórych transakcji" - https://www.cashless.pl/10315-dlaczego- ... ta-revolut



Czytałeś ten artykuł?

Po pierwsze: doładowanie nie działa tylko czasami, a do tego wyłącznie z mbanku.

Po drugie: problem leży po stronie zabezpieczeń mbanku, a nie Revoluta, co potwierdził sam bank.

A więc to problem z mbankiem, a nie z Revolutem.

Nie bardzo rozumiem, dlaczego ostatnio tak wiele osób próbuje tutaj na siłę dyskredytować Revoluta....
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 29.07.2021 17:32

marekkowalak napisał(a):
Chris_M napisał(a):Taka ciekawostka odnosnie Revoluta:
"Doładowanie konta Revolut nie zawsze się uda. Są problemy z autoryzacją niektórych transakcji" - https://www.cashless.pl/10315-dlaczego- ... ta-revolut


Czytałeś ten artykuł?

Po pierwsze: doładowanie nie działa tylko czasami, a do tego wyłącznie z mbanku.

Wcale nie "wyłącznie z mbanku".

Cyt:
"Natomiast z informacji biura prasowego Revolut wynika, że problemy z doładowaniem kont kartami mają klienci różnych banków z Polski. Zjawisko występuje mniej więcej od stycznia bieżącego roku, a więc terminu wejścia w życie nowych przepisów dotyczących bezpieczeństwa płatności kartami w sieci."

Nie bardzo rozumiem, dlaczego ostatnio tak wiele osób próbuje tutaj na siłę dyskredytować Revoluta....

Po pierwsze, link podesłałem nie po to by dyskredytować Revoluta, lecz by poinformować wszystkich czytelników, że możliwość doładowania konta Revolut wcale nie jest taka pewna jak się to wydaje, a tych, których ten problem dotknął, że problem z doładowaniem nie leży u nich, lecz w bankach.

Po drugie: Revolut sam zapracował sobie na negatywne opinie.
Revoluta używam chyba od 4 lat i na początku też byłem nim zachwycony: prosta aplikacja z nowymi, ciekawymi możliwościami, atrakcyjne kursy przeliczeniowe walut - wszyscy na to czekaliśmy.
Ale gdy ktoś będąc gdzieś za granicą, daleko od domu, nagle w jednej chwili zostaje pozbawiony wszystkich swoich środków przy jednoczesnym braku możliwości porozumienia się z jakąkolwiek infolinią, to trudno pozostać entuzjastą tej firmy. A do tego dochodzi jeszcze stopniowe pogarszanie oferty, działająca coraz gorzej i coraz częściej wieszająca się aplikacja mobilna, ciągłe domagania ponownego robienia selfie oraz żądania przesyłania zdjęć swoich dokumentów identyfikacyjnych.
Mój próg cierpliwości został przekroczony.
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2429
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 29.07.2021 17:38

Chris_M napisał(a):.

Po drugie: Revolut sam zapracował sobie na negatywne opinie.


Tu akurat masz trochę racji.


Revoluta używam chyba od 4 lat i na początku też byłem nim zachwycony: prosta aplikacja z nowymi, ciekawymi możliwościami, atrakcyjne kursy przeliczeniowe walut - wszyscy na to czekaliśmy.


Również bardziej podobał mi się Revolut na początku niż teraz. Chociaż teraz też nie mam z nim problemów.

Ale gdy ktoś będąc gdzieś za granicą, daleko od domu, nagle w jednej chwili zostaje pozbawiony wszystkich swoich środków


Sorry, ale po co trzymać wszystkie wakacyjne środki na Revolucie? Przecież jest możliwość doładowania go w każdej chwili.

przy jednoczesnym braku możliwości porozumienia się z jakąkolwiek infolinią


Zgadzam się - ich infolinia woła o pomstę do nieba.

działająca coraz gorzej i coraz częściej wieszająca się aplikacja mobilna,


U mnie działa tak samo dobrze jak na początku, błyskawicznie informuje o wszystkich transakcjach i nie miałem nigdy przypadku, żeby się zawiesiła. Chociaż przyznaję, że interfejs mają coraz gorszy i coraz więcej w nim niepotrzebnego badziewia - ale tak ma prawie każda aplikacja.

ciągłe domagania ponownego robienia selfie oraz żądania przesyłania zdjęć swoich dokumentów identyfikacyjnych.


Korzystam od trzech lat - nigdy nie robiłem żadnych selfie, a dokumenty przesyłałem tylko przy rejestracji, więc nie bardzo wiem, o co chodzi...


Generalnie dla nas, obywateli Unii, wszystkie problemy z Revolutem zaczęły się w momencie Brexitu - ale to przecież nie wina Revoluta, że ich rząd wyszedł z Unii i nagle przelewy stały się płatne.
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 29.07.2021 18:28

marekkowalak napisał(a):
Chris_M napisał(a):Ale gdy ktoś będąc gdzieś za granicą, daleko od domu, nagle w jednej chwili zostaje pozbawiony wszystkich swoich środków


Sorry, ale po co trzymać wszystkie wakacyjne środki na Revolucie? Przecież jest możliwość doładowania go w każdej chwili.

Z tą możliwością doładowania to może byc różnie, choćby podany przeze mnie link tego dowodzi.
A co najważniejsze, żeby konto Revoluta doładować, konieczny jest dostęp do tego konta przez aplikacje mobilną, a mnie już kilka razy się zdarzało, że nawet przez kilka dni nie mogłem zalogować się na swoje konto!
Ostatni taki przypadek miał miejsce właśnie 2 dni temu i to już przelało czarę goryczy.

marekkowalak napisał(a):
działająca coraz gorzej i coraz częściej wieszająca się aplikacja mobilna,


U mnie działa tak samo dobrze jak na początku, błyskawicznie informuje o wszystkich transakcjach i nie miałem nigdy przypadku, żeby się zawiesiła. Chociaż przyznaję, że interfejs mają coraz gorszy i coraz więcej w nim niepotrzebnego badziewia - ale tak ma prawie każda aplikacja.

Ostatnie problemy były spowodowane wadliwą aktualizacja aplikacji (v. 8.13.4), która uniemożliwiała zalogowanie się na swoje konto. Na Google Play są dziesiątki komentarzy ludzi, którzy mieli ten sam problem jak ja.
A wcześniej też było niewiele lepiej, bo nawet jak już udało się zalogować do aplikacji, to wówczas aplikacja domagała się ode mnie ponownego wpisywania PIN-kodu co kilkadziesiąt sekund!

ciągłe domagania ponownego robienia selfie oraz żądania przesyłania zdjęć swoich dokumentów identyfikacyjnych.


Korzystam od trzech lat - nigdy nie robiłem żadnych selfie, a dokumenty przesyłałem tylko przy rejestracji, więc nie bardzo wiem, o co chodzi...

Ode mnie wczoraj (gdy nie mogłem się zalogować) chyba z 10 razy domagał się wykonania selfie, a gdy w końcu udało mi się je wykonać, to wtedy zaczął domagać się fotografii dowodu osobistego i prawa jazdy!
Mojej żonie zablokowali dostęp do konta i zażądali selfie oraz zdjęć dokumentów po 2 latach używania przez nią Revoluta. Żona się wkurzyła, wypłaciła kartą wszystkie środki z konta i przestała z Revoluta korzystać.

Generalnie dla nas, obywateli Unii, wszystkie problemy z Revolutem zaczęły się w momencie Brexitu - ale to przecież nie wina Revoluta, że ich rząd wyszedł z Unii i nagle przelewy stały się płatne.

Opisane powyżej przeze mnie problemy nie mają nic wspólnego z Brexitem.
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2429
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 29.07.2021 21:04

Opisane przez ciebie nie, ale ogólnie problemy z Revolutem, o których tutaj w większości mowa, spowodowane są właśnie Brexitem.

Co do aplikacji, to może u ciebie z telefonem jest coś nie tak, bo u mnie nie ma żadnych problemów. Przed chwilą z ciekawości się zalogowałem - wszystko śmiga. Również miesiąc temu na wakacjach w Rumunii nie miałem żadnych problemów (zakupy w sklepach, restauracjach, stacjach paliw, wypłaty z bankomatów, wcześniej zakupy winiet online czy płatności na booking - zero problemów). Poprosiłem również sąsiada o sprawdzenie - także nie zgłasza żadnych problemów.

Z tymi dokumentami czy selfie też przyznam, że nie wiem, o co chodzi, bo przez 3 lata nie miałem takich problemów. Podobnie jak nigdy nie miałem problemu z doładowaniem kartą Visa z PKO BP.
Chris_M
Cromaniak
Posty: 1338
Dołączył(a): 12.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Chris_M » 30.07.2021 09:44

marekkowalak napisał(a):Co do aplikacji, to może u ciebie z telefonem jest coś nie tak, bo u mnie nie ma żadnych problemów. Przed chwilą z ciekawości się zalogowałem - wszystko śmiga.

Teraz to u mnie też wszystko śmiga, bo na miejsce wadliwej aplikacji mobilnej w wersji 8.13.4 opublikowano nową, poprawioną wersję 8.13.5 i teraz śmiga wszystkim, nie tylko Tobie. Ale chodzi o sam fakt, że firma, której powierzam swoje pieniądze, publikuje niewystarczająco przetestowane oprogramowanie, które odcina klientów od ich pieniędzy, a to już zdarza się kolejny raz!

Również miesiąc temu na wakacjach w Rumunii nie miałem żadnych problemów (zakupy w sklepach, restauracjach, stacjach paliw, wypłaty z bankomatów, wcześniej zakupy winiet online czy płatności na booking - zero problemów). Poprosiłem również sąsiada o sprawdzenie - także nie zgłasza żadnych problemów.

Teraz działa, ale poczytaj sobie komentarze użytkowników, które zamieszczono w okresie 25-27 lipca br.: https://play.google.com/store/apps/deta ... views=true
Dziesiątki ludzi, którzy mieli dokładnie te same problemy jak ja, a aplikacja jako lekarstwo na problemy serwowała ponowną weryfikację konta poprzez zrobienie selfie.
brachol
Podróżnik
Posty: 24
Dołączył(a): 23.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) brachol » 04.08.2021 06:07

Wyczytałem w tym wątku, że bez prowizji mogę wypłacic w Erste oczywiście do równowartości 800 PLN. Jako, że nie wypłacałem jeszcze z bankomatu korzystając z Revolut to prosiłbym o krótką instrukcję co nacisnąć (lub czego nie cisnąć), żeby wypłacić bez przewalutowania. Dobrze mi się wydaje, że jak wybiorę "local currency" to będzie dobrze? Przy bankomacie często nie ma za dużo czasu na analizowanie informacji, a i widoczność w słońcu czasami kiepska.
sal3
Odkrywca
Posty: 99
Dołączył(a): 31.01.2020

Nieprzeczytany postnapisał(a) sal3 » 04.08.2021 06:51

Były faktycznie problemy po aktualizacji ok. 20.07, ale po interwencjach, po kilku dniach opublikowali kolejną aktualizację z poprawką. Mnie też dotknął ten problem akurat w Chorwacji i akurat jak mi się pieniądze kończyły na revolucie. Nie pomogła nawet ponowna weryfikacja konta. Po prostu błąd w aplikacji. Poradziłem sobie dzięki dostępowi do konta przez stronę www. Na szczęście revolut wprowadził taką możliwość bo dawniej chyba tego nie mieli i faktycznie w przypadku awarii apki ludzie mieli poważne problemy.
A co do wypłat z bankomatu faktycznie z bankomatu ERSTE wypłaciłem bez prowizji ale tylko przy oddziale banku bo w galerii handlowej już chciał pobrać prowizję. Ale już bankomat banku Addiko w galerii nie pobrał prowizji.
I jeszcze jedna uwaga jeśli ktoś jeszcze nie doczytał: żeby na bramkach automatycznych przed Zagrzebiem zapłacić bez problemu revolutem trzeba sobie wcześniej włączyć w aplikacji PŁATNOŚCI PASKIEM MAGNETYCZNYM.
Pozdrawiam
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
REVOLUT - karta wielowalutowa - strona 98
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone