Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Ratunku - odwołali nam rezerwację :-(

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
toto5
Turysta
Posty: 10
Dołączył(a): 01.07.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) toto5 » 22.08.2021 07:24

IMG_20210822_080426.jpg

Prywatnie przez email, ciągle jeszcze nie mogę uwierzyć w to co się tutaj wydarzyło...
W Chorwacji, 5 raz, zawsze wszystko było ok z rezerwacją...

zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
espeso
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 524
Dołączył(a): 30.06.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) espeso » 31.07.2023 20:47

to jest jakiś pomór i masakra. Wydaje mi się, że kiedyś takie rzeczy się nie zdarzały ... u mnie w tym roku to samo .. przez agencje turystyczną Adriatic.hr
ktoś o nich może słyszał? jeszcze nie wiem jak sie to skończy - dziś dali znać , a wyjazd w sobotę!
piekara114
Opiekun działu
Avatar użytkownika
Posty: 16603
Dołączył(a): 30.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) piekara114 » 31.07.2023 21:00

W zeszłym roku dużo było postów na fb o odwołaniu rezerwacji w ostatniej chwili....i bezpośrednio przez właściciela i przez pośredników...
stachan
Koordynator forum
Avatar użytkownika
Posty: 3469
Dołączył(a): 16.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) stachan » 01.08.2023 03:27

Ciekawe czy w takiej sytuacji można dochodzić zadośćuczynienia? I jak przedstawia się w Chorwacji kwestia zależności zaliczka vs zadatek? :co:
te kiero
Mistrz Ligi Narodów UEFA
Posty: 11636
Dołączył(a): 27.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) te kiero » 01.08.2023 06:43

espeso napisał(a):. .. przez agencje turystyczną Adriatic.hr
ktoś o nich może słyszał? jeszcze nie wiem jak sie to skończy - dziś dali znać , a wyjazd w sobotę!

Wynajmowałem przez tę agencję, z rezerwacją wszystko było Ok, ale był problem z płatnością kartą kredytową, twierdzili, że nie mają środków po płatności...

Innym razem pytałem o dom w Podobuce, powołując się na ich numerację, nie wiedzieli o który chodzi...

Także śródziemnomorski porządek wyższej kategorii może tam mają.

Jednakże rezerwacji nie odwołali.
Inde
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 921
Dołączył(a): 07.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Inde » 01.08.2023 08:00

Co prawda nie w Chorwacji ale na tydzień przed wylotem właścicielka odwołała mi rezerwację w Puerto de la Cruz poprzez Airbnb. Tłumaczyła się, że ten lokal ma wynajęty na cały rok i zapomniała zdjąć ofertę z serwisu ;) To było 2 lata temu, obecnie na Airbnb jest program ochrony rezerwacji AirCover. Chroni zarówno wynajmującego jak i właściciela. Wyjazd do Cro za 3 tygodnie również z Airbnb i śpię spokojnie.
amatus1
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2903
Dołączył(a): 25.11.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) amatus1 » 01.08.2023 08:14

piekara114 napisał(a):W zeszłym roku dużo było postów na fb o odwołaniu rezerwacji w ostatniej chwili....i bezpośrednio przez właściciela i przez pośredników...

Kombinują, sam byłem świadkiem. Ludziom załatwiłem pokój o 01 w nocy bo byli z dwojką dzieci, jedno niespełna 3 lata. Mieli rezerwację na booking z opcją płatności na miejscu, Chorwaci to lubią. A dlaczego? Gdyż jak trafi sie im ktoś z ulicy kto jedzie w ciemno albo ktos z neta to w każdej chwili mogą zrezygnować. Nie muszą płacić prowizji booking a tu jest ponoć różnie 20% to minimum mówią mi wynajmujący z cro, nie muszą płacić podatku, nie musza płacić opłat miejscowych. Zarobieni z każdej strony. Tą rodzinę powiadomiono emailem jak byli w Slowenii, kilka godzin przed przyjazdem dosłownie. Byli mega zdesperowani, nawet podjechali pod dom tego gościa i on powiedział im, ze musiała zajść pomyłka i zdublowały sie terminy:( , w drugiej sytuacj kobieta powiedziała, że był u nich covid i niestety lokal zamknęty ze względów bezpieczeństwa. Dwie ulicy od nas, dom pełen turystów a ta ma covid:).
mchrob
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2009
Dołączył(a): 06.10.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) mchrob » 01.08.2023 08:18

W tym roku mieliśmy dwie tygodniowe rezerwacje w Chorwacji przez Airbnb. Na dwa dni przed początkiem drugiej, dostaliśmy SMS-a od hosta że jest problem z rezerwacją i proponują nam coś innego (hostem w tym wypadku była agencja turystyczna). Nie mieliśmy wyjścia i wzięliśmy to co nam zaproponowali, na szczęście nowa kwatera była w lepszym standardzie i w tej samej okolicy, nie musieliśmy też nic dopłacać. Ale stres był.
Cała akcja zadziałała się poza Airbnb, dodatkowo nowa kwatera była "szarostrefowa" - nieoznaczona tabliczką jako apartman, bez cenników i innych atrybutów wymaganych przez administrację.
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2564
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 01.08.2023 11:02

Nie wiem jak Booking, bo nigdy nie miałem tam problemów ani odwołania, ale Airbnb w tej kwestii działa zaskakująco dobrze.
Raz miałem przypadek odwołania przez gospodarza - w jednej chwili dostałem oferty podobnych kwater w najbliższej okolicy w podobnych cenach. Mogłem skorzystać, nie musiałem.

Natomiast raz miałem przypadek, kiedy po dojeździe na miejsce okazało się, że apartman nie ma nic wspólnego ze zdjęciami, jest zwykłą brudną i nieposprzątaną norą, w dodatku w nieciekawej okolicy. Napisałem do właścicielki, że rezygnujemy i chcemy pełen zwrot kosztów. Ponieważ nie bardzo chciała się zgodzić, kilka szybkich zdjęć mieszkania wysłane razem z natychmiastową reklamacją do Airbnb - 2 czy 3 dni później miałem pełen zwrot kosztów na koncie i to bez potrzeby kontaktu z hostem.
espeso
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 524
Dołączył(a): 30.06.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) espeso » 02.08.2023 07:07

te kiero napisał(a):
espeso napisał(a):. .. przez agencje turystyczną Adriatic.hr
ktoś o nich może słyszał? jeszcze nie wiem jak sie to skończy - dziś dali znać , a wyjazd w sobotę!

Wynajmowałem przez tę agencję, z rezerwacją wszystko było Ok, ale był problem z płatnością kartą kredytową, twierdzili, że nie mają środków po płatności...

Innym razem pytałem o dom w Podobuce, powołując się na ich numerację, nie wiedzieli o który chodzi...

Także śródziemnomorski porządek wyższej kategorii może tam mają.

Jednakże rezerwacji nie odwołali.

no podesłali dwie propozycje (chcielismy na wyspę) Soltę i Murter, ale krótszy termin i wiecej kasy ...
Poprzednia strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Ratunku - odwołali nam rezerwację :-( - strona 2
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone
Jakie dane przetwarzamy i w jakim celu?

Serwis internetowy Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje pliki cookie i pokrewne technologie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów (np. utrzymują sesję użytkownika). Ponadto, pliki cookie mogą być założone i wraz z innymi metodami zbierania preferencji wykorzystywane przez naszych zaufanych partnerów w celu wyświetlenia Ci reklam spersonalizowanych oraz do celów statystycznych. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie i treści spersonalizowane, możesz jednakże wyłączyć niektóre z plików cookies. Ewentualnie, możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Jeśli masz u nas konto, możemy również przetwarzać wprowadzone przez Ciebie dane, które zostały zapisane w Twoim profilu (e-mail oraz nick użytkownika są niezbędne do posiadania konta, pozostałe dane są wprowadzane dobrowolnie). Nie musisz się jednak martwić, jakiekolwiek dane wprowadzone przez Ciebie do bazy cro.pl nie będą bez Twojej zgody przekazane innym podmiotom (poza sytuacjami, które są wymagane przez prawo) i służą jedynie do korzystania z serwisu cro.pl. Nie odsprzedamy więc Twojego e-maila ani innej zapisanej w profilu danej żadnemu zewnętrznemu podmiotowi. Szczegółowe informacje znajdziesz w polityce prywatności oraz Regulaminie.

akceptuję, przejdź do serwisu
ustawienia cookies