Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pytanie o drogi na Peljesacu i okolicach

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ewa.krakuska
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) ewa.krakuska » 05.01.2014 22:42

Jeżdżę do Chorwacji od kilkunastu lat ale w tym roku po raz pierwszy - z czego bardzo się cieszę - będę spędzać urlop na Pelješacu.

Bardzo proszę o informację czy drogi na Półwyspie są bardzo kręte? Chciałabym pojechać do Mostaru, Dubrownika a także zwiedzić inne miejscowości w pobliżu Orebića ( tam wynajęliśmy dom). Interesuje mnie także "krętość" drogi z Ploće do Orebića.
Niestety moja córka bardzo cierpi podczas jazdy samochodem i zastanawiam się czy takie wycieczki nie będą dla niej traumatycznym przeżyciem. Na dodatek jej organizm tak samo męczy się na łódce czy promie.
Marek358
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Marek358 » 05.01.2014 22:44

ewa.krakuska napisał(a):Niestety moja córka bardzo cierpi podczas jazdy samochodem i zastanawiam się czy takie wycieczki nie będą dla niej traumatycznym przeżyciem. Na dodatek jej organizm tak samo męczy się na łódce czy promie.

Usadź ją z przodu. Ja tak robię ze swoją na krętych drogach. U mnie to pomaga.
rodaivuk

Nieprzeczytany postnapisał(a) rodaivuk » 05.01.2014 22:45

Ewa, całą drogę można prześledzić na street view. Są odcinki proste ale głównie to zakręty mniejsze i większe. Z Ploce można popłynąć do Trpanj, urywasz 100km. Nie wiem tylko co gorsze dla córki, pływanie czy jazda.
jara
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) jara » 05.01.2014 22:48